مازندران

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران:

با ۷۵ تن از خانواده ایثارگران دیدار به عمل آمد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: با ۷۵ تن از والدین، همسران و فرزندان معظم شهدا، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز دیدار به عمل آمد و برای رسیدگی به مشکلات این اسوه‌های ایثار اقدامات لازم صورت گرفت.
رئیس شبکه بهداشت و درمان نوشهر با اشاره به واکسیناسیون گروه هدف و افراد بالای ۸۰ سال نوشهری گفت: تاکنون ۳۱۰۰ نفر از کادر بهداشت و درمان، بیماران خاص و افراد بالای ۸۰ سال در نوشهر واکسینه شده اند.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خبر داد

نجات محیط‌بان مازندرانی از قصاص

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از رضایت اولیای دم در پرونده محیط بان مازندرانی در سوادکوه خبر داد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تزریق واکسن کرونا خارج از دستورالعمل‌های وزارت بهداشت در آمل انجام نشده است.
فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند قاچاق سلاح در آمل خبر داد و گفت: ۲۱ قبضه کلت جنگی در عملیات مشترک پلیس امنیت عمومی آمل و آذربایجان غربی کشف شد.
فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۵۵۰ تن انواع نهاده‌های دامی قاچاق به ارزشی بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان آمل خبر داد.
درخواست دستمزد ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی برای نشاء برنج در مازندران توسط کارگران بومی در حالی که شرایط کرونایی سبب کاهش ورود کارگران غیربومی به استان شده ، شالیکاران را با مسیر برگشت ناپذیر قبول نرخ جدید مواجه کرده است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران، ازانتخاب فایناس داخلی برای تسریع در روند ساخت سد وشبکه های پایین دست هزار شهرستان آمل با مجوز سازمان مدیریت وبرنامه بودجه کشور خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف ۴۶ دستگاه کولر قاچاق و فاقد مدارک گمرکی به ارزش ۸ میلیارد ریال و دستگیری ۳ زورگیر فراری در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.
رئیس اتاق بازرگانی مازندران مطرح کرد؛

حل مشکل اشتغال با توجه به تولید

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به شعار سال جاری گفت: توجه به تولید سبب حل مشکلات اشتغال و موانع پیش رو می شود.