محدودیت‌های کرونایی در محورهای شمال ادامه دارد

سرپرست پلیس راه مازندران از اعمال قانون ۱۱۹ هزار و ۷۱۹ دستگاه خودرو و بازگردانده شدن ۷۹هزار و ۷۱۴دستگاه خودرو به مبدا از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
تصویر محدودیت‌های کرونایی در محورهای شمال ادامه دارد

به گزارش سایت خبری پرسون از مازندران، هادی عبادی سرپرست پلیس راه مازندران امروز درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای مازندران اظهار کرد: شاهد بارش پراکنده باران در محورهای مازندران بودیم.

وی با اشاره به تردد آرام خودروها در محورهای شمال، افزود: عصر روز گذشته به‌صوت مقطعی شاهد افزایش ورودی در محورهای شمال بودیم.

سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: باتوجه به شرایط جوی احتمال سقوط سنگ، ریزش و رانش در محورهای شمال وجود دارد که تاکید بر ترددهای غیرضروری است.

این مسؤول با اعلام اینکه ممنوعیت تردد نداریم ولی محدودیت‌های تردد درحال اجرا است، اضافه کرد: در این زمینه جلوی خودروهای غیربومی بدون مجوز در مبادی ورودی مازندران گرفته می‌شود.

عبادی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۱ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۸۷ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۹ هزار و ۷۱۹ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۷۹هزار و ۷۱۴دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

عبادی در پایان خاطرنشان کرد: تاکید ما به همه رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

منبع:فارس

351067