مازندران

شیوع کرونا در کشورمان، در کنار معایب و مشکلات فراوانی که ایجاد کرده، موجب شده تا کمی از حالت سنتی برخی موضوعات فاصله بگیریم و وارد عرصه جدید و یا به اصطلاح مدرن شویم، به عنوان مثال، تا پیش از کرونا اگر صحبت از آموزش آنلاین در مدارس برای دانش‌آموزان و یا حتی در دانشگاه‌ها برای دانشجویان می‌شدیم، کمتر کسی می‌توانست آن را باور کند..این موضوع در خصوص برخی امور دیگر نیز صدق می‌کند، به عنوان مثال اگر در گذشته و در فصل بهار سری به شالیزارهای مازندران می‌زدید، دسته‌های چند نفری کارگران نشاکار، مشغول نشای اراضی کشاورزی بودند و با همدیگر سر یک سفره غذا می‌خوردند و استراحت می‌کردند اما این روزها به دلیل شیوع گسترده کرونا در این استان، تقریبا این موضوع کمرنگ شده و نکته جالب‌تر جهش یکباره تمایل کشاورزان به بهره‌گیری از نشای مکانیزه است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از انسداد محور هراز در روزهای دوشنبه ۳۰ و سه شنبه ۳۱فروردین ماه جاری برای اجرای عملیات راه سازی خبر داد.
زیان کرونا برای گردشگری به اندازه خسارت جنگ جهانی است؛

تغییرات در "ساری" برای میزبانی پایتخت گردشگری سازمان اکو در سال 2022

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با تاکید بر ویژگی‌های چندوجهی این استان در بخش طبیعت‌گردی، گردشگری تاریخی - فرهنگی، ظرفیت‌های کشاورزی، شیلات و همچنین ورزش، از بازنگری در ماهیت و ساختار گردشگردی "ساری" به عنوان میزبان پایتخت گردشگری سازمان اکو در سال 2022 خبر داد.
مدیرکل انتقال خون استان خبر داد؛

اهداء 8300 واحد خون در مازندران

مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: طی ماه جاری و از شروع تعطیلات نوروزی و تاکنون هشت هزار و ۳۶۳ واحد خون در استان اهدا شده است
رئیس کل دادگستری استان خبر داد؛

حدنگاری 82 درصد از اراضی جنگلی مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به وجود دو هزار و ۲۰۰ قطعه جنگلی در استان گفت: ۸۲ درصد از اراضی جنگلی و مرتعی استان حدنگاری شده است.

با حضور مجازی وزیر نیرو صورت گرفت؛

بهره‌برداری از سد لاستیکی لاریم در جویبار

سد لاستیکی لاریم همسو با اجرای پویش هر هفته الف_ب_ایران به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور وزیر نیرو به بهره برداری رسید.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دماوند از چاپ نخستین نقشه گردشگری دماوند خبر داد و گفت: نقشه روستاهای گردشگری دماوند نیز تا پایان سال ۱۴۰۰ تهیه می‌شود.
مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با بیان اینکه فرصت ثبت‌نام برای داوطلبی نامزدی شورای اسلامی روستاها یک هفته است ، تاکید کرد: داوطلبان شورای روستایی مازندران بهتر است ثبت نام را به تاخیر نیندازند و در همان روزهای نخست ثبت نام کنند.

روزهای تلخی را تیم فوتبال نساجی در سال 99 پشت سر گذاشت اگرچه 2 پیروزی پیاپی در واپسین روزهای این سال امید را به شهر خسته بازگرداند.
سرپرست اطلاع رسانی و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

9 شهرستان در مازندران درگیر کرونای جهش یافته شده اند

سرپرست اطلاع رسانی و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در حال حاضر با اضافه شدن شهرستان‌های تنکابن ، نوشهر و سوادکوه شمالی به مناطق درگیر با ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی، ۹ شهرستان استان مازندران با این نوع از ویروس کرونا درگیر هستند.