صدور ۱۷ پروانه جدید پیشخوان دولت در مازندران تصویب شد

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی از تصویب صدور ۱۷ پروانه جدید در کارگروه استان خبر داد و گفت: نقش کارگروه استانی در تسریع و الکترونیکی شدن نحوه صدور پروانه متقاضیان، نحوه واگذاری خدمات به دفاتر و افزایش دسترسی مردم به مراکز خدمات دهنده قابل توجه است.
تصویر صدور ۱۷ پروانه جدید پیشخوان دولت در مازندران تصویب شد

به گزارش سایت خبری پرسون از استان مازندران، سید مصطفی فلاح سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی از تصویب صدور ۱۷ پروانه جدید در کارگروه استان خبر داد.

وی افزود: نقش کارگروه استانی در تسریع و الکترونیکی شدن نحوه صدور پروانه متقاضیان، نحوه واگذاری خدمات به دفاتر و افزایش دسترسی مردم به مراکز خدمات دهنده قابل توجه است.

سید مصطفی فلاح با اشاره به الکترونیکی شدن دولت و ارائه خدمات به شهروندان، گفت: با برگزاری جلسات مستمر و هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های اجرایی خدمات‌دهنده استان، امیدواریم در آینده نزدیک علاوه بر افزایش تعداد خدمات قابل واگذاری به دفاتر، مقدمات واگذاری این خدمات به دفاتر بیشتری از جمله دفاتر جدیدالتاسیس فراهم شود.

در این جلسه بررسی وضعیت دفتر پیشخوان دولت و ICT روستایی استان و همچنین ۲۵ تقاضای جدید در دستور کار قرار گرفت و با صدور هشت پروانه جدید دفتر شهری و نه پروانه جدید دفتر روستایی در استان موافقت شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

367774