رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره):

لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند در کلاله توزیع شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از توزیع۳۰۰ کیف مدرسه همراه با لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان خبر داد.
تصویر لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند در کلاله توزیع شد

به گزارش سایت خبری پرسون از استان مازندران، عباسعلی قربانی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره )کلاله گفت: این نهاد با مشارکت خیرین و ۲۰ مرکز نیکوکاری، ۳۰۰ کیف مدرسه همراه با لوازم التحریر به مبلغ حدود هر کیف و محتوی ۳۰۰ هزار تومان و در مجموع ۹۰ میلیون تومان تهیه کرد تا بین دانش آموزان نیازمند توزیع کند.

او افزود: همچنین حدود ۴۰۰ میلیون تومان وجه نقد هم برای کمک به خرید وسایل مورد نیاز به حساب ۱۰۰۰ دانش آموزان نیازمند آسیب دیده از کرونا واریز خواهد شد.

قربانی گفت: این کمک‌ها در طی سال تحصیلی نیز ادامه خواهد داشت.

رزمایش شور عاطفه‌ها در راستای برگزاری رزمایش احسان حسینی از ۲۰ شهریور آغاز شده است و با شعار با هم مشق محبت بنویسیم تا ۱۱ مهر ماه ادامه دارد.

مردم نیکوکار گلستان می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ و یا شماره گیری کد دستوری #۰۱۷*۸۸۷۷* کمک های خود را به دست دانش‌آموزان نیازمند برسانند.

این پویش با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود که با توجه به شیوع کرونا و تغییرات نظام آموزشی، نیازمند تجهیزات آموزشی غیرحضوری و پرداخت کمک هزینه تحصیل، هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

363248