طی شبانه روز گذشته:

۳ هموطن دیگر در مازندران قربانی کرونا شدند

۳ هموطن دیگر در مازندران قربانی کرونا شدند.
تصویر ۳ هموطن دیگر در مازندران قربانی کرونا شدند

به گزارش سایت خبری پرسون از استان مازندران، ۷۶ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۳ بیمار نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۵۵بیمار جدید مبتلا به کرونا ۲۴ساعت گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و ۶۸نفر ترخیص شدند.

او با بیان اینکه ۸۳بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری هستند، مجموع بیماران بستری در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری هستند. را ۳۱۷نفر اعلام کرد.

موسوی با اشاره به جان باختن ۲نفر ۲۴ساعت گذشته، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.

سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۲۱بیمار کرونایی جدید ۲۴ساعت گذشته در ۴بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۱۶بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او شمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های بابل را نیز ۱۰۹نفر اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه شبانه روز گذشته یک فوتی کرونا در این شهرستان ثبت شده است افزود: ۲۲بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

363010