کهگیلویه و بویراحمد

روزهای سخت کرونایی پیک پنجم کرونا برای گچسارانی ها در حالی سپری می شود که هر روز جان باختن یک یا چند تن از شهروندان، این شهرستان را به ماتمکده ای باورنکردنی تبدیل کرده است.
آیین‌های سوگواری ماه محرم در گچساران متشکل از هیات های عزاداری با زبان‌ها و گویش‌های لری، ترکی، عربی، اصفهانی و بهبهانی و البته با رعایت دستورالعمل های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در حال برگزاری است.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مرگ دختر ۱۰ ساله در روستای آبچندار چین واقع در شهرستان بویراحمد هنگام تمیز کردن اسلحه ساچمه ای به دلیل در رفتن تیر خبر داد.
با پیگیری های مسئولان کهگیلویه و بویراحمد یکصدمیلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به دهستان محروم زیلایی این استان اختصاص یافته که به زودی پیمانکار آن مشخص می‌شود و این طرح به منظور رفاه مردم این خطه اجرا خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شدت بالای بیماری در استان از عزاداران خواست مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در فضاهای باز و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولین مزرعه گردشگری کشاورزی این استان با مشارکت بخش خصوصی در شهرستان کهگیلویه راه‌اندازی شده است.