کهگیلویه و بویراحمد

مدیر فرودگاه یاسوج اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال گذشته در این فرودگاه ۱۰۰ فروند پرواز داشتیم که این تعداد در همین مدت در فرودگاه یاسوج به ۴۹۶ فروند پرواز رسیده است.
بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر سی‌سخت  که قرار بود با سرعت هر چه تمام تر شروع به کار کرده و به اتمام برسد این روزها حال و روز خوبی ندارد چرا که متأسفانه بنا به گفته‌ها به دلیل نبود اعتبارات کافی از سوی دانشگاه علوم پزشکی این پروژه چنین روندی داشته است و در صورتی که دانشگاه علوم پزشکی اعتبار کافی در اختیار پیمانکار قرار ندهد این پروژه تعطیل خواهد شد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد:

160 هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در استان توزیع شده است

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد از توزیع 160 هزار بسته معیشتی در استان توسط بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) از ابتدای شیوع کرونا تاکنون خبر داد و گفت: امروز سومین مرحله از پویش ملی مشق احسان در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده که ۴ هزار و ۷۰۰ بسته آموزشی شامل کیف، مداد و لوازم التحریر میان دانش‌آموزان کم برخوردار استان در شهرستان‌های ۹ گانه توزیع خواهد شد.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گزارش کمیسیون متبوعش درخصوص زلزله سی سخت را قرائت و از بی مسئولیتی استاندار در قبال وظایف خود در مواجهه با آسیب دیدگان این حادثه پرده برداشت.
در سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان کهگیلویه و بویراحمد به انجام رسید؛

بازدید از طرح های تأمین مالی شده از سوی بانک صنعت و معدن

فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیأت همراه در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از یک واحد صنعتی که از سوی بانک صنعت و معدن تأمین مالی شده است، بازدید نمودند.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی در حاشیه سفر به کهگیلویه و بویراحمد از منطقه زلزله زده سی سخت واقع در ۳۵ کیلو متری شمال غربی یاسوج بازدید کرد و در جریان روند بازسازی بخش های آسیب دیده این منطقه قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از انجام طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در این شهرستان خبر داد.طی این انجام این طرح 10 متهم تحت تعقیب دستگیر شدند.
رئیس کانون سردفتران و دفتریاران کهگیلویه و بویراحمد:

کارت سبز سند مالکیت وسایل نقلیه محسوب نمی‌شود

رییس کانون سردفتران و دفتریاران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاییدیه نقل و انتقال سوای از کارت سبز است و حذف آن توسط معاونت امور اسناد سازمان ثبت صرفا جهت تسهیل در ثبت نقل و انتقال رسمی خودروها در دفاتر اسناد رسمی بوده و برابر با ماده ۲۹ ثبت رسمی اسناد اتومبیل کماکان الزامی و از صلاحیت های ذاتی دفاتر اسناد رسمی بوده و کارت سبز هرگز سند مالکیت وسایل نقلیه محسوب نمیشود.