مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد:

160 هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در استان توزیع شده است

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد از توزیع 160 هزار بسته معیشتی در استان توسط بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) از ابتدای شیوع کرونا تاکنون خبر داد و گفت: امروز سومین مرحله از پویش ملی مشق احسان در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده که ۴ هزار و ۷۰۰ بسته آموزشی شامل کیف، مداد و لوازم التحریر میان دانش‌آموزان کم برخوردار استان در شهرستان‌های ۹ گانه توزیع خواهد شد.
تصویر 160 هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در استان توزیع شده است

به گزارش سایت خبری پرسون از استان کهگیلویه و بویر احمد، شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه در حاشیه آیین پویش ملی مشق احسان در یاسوج اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا توسط بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) تاکنون ۱۶۰ هزار بسته معیشتی، آموزشی و حمایتی در استان توزیع شده است.

نادری ادامه داد: رزمایش‌های مختلف در استان ادامه دارد و تا پایان کرونا در کنار مردم خواهیم بود.

وی افزود: امروز سومین مرحله از پویش ملی مشق احسان در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده که ۴ هزار و ۷۰۰ بسته آموزشی شامل کیف، مداد و لوازم التحریر میان دانش‌آموزان کم برخوردار استان در شهرستان‌های ۹ گانه توزیع خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان است.

نادری تأکید کرد: در هفته پیش رو رزمایش احسان و همدلی برگزار خواهد شد که در آن ۴۲۰۰ بسته معیشتی در نقاط مختلف استان توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: کار توزیع این بسته‌ها توسط گروه‌های جهادی، هیئت و موکب و خود ستاد انجام خواهد شد.

۱۷۱ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل م‌ کنند.

نادری با اشاره به واگذاری کارخانه قند یاسوج عنوان کرد: از هفته پیش رو کارهای مقدماتی برای راه اندازی کارخانه انجام می‌گیرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد افزود: کارخانه فند یاسوج نماد صنعت کهگیلویه و بویراحمد بوده و ۵۱ درصد سهام این کارخانه متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ه) است.

وی همچنین با اشاره به شرکت دارویی در منطقه سربیشه گچساران گفت: پیش بینی می‌شود این کارخانه در نیمه دوم امسال به بهره‌برداری برسد.

نادری بیان کرد: با افتتاح این کارخانه تحولی عظیم در صنعت گیاهان دارویی در استان ایجاد خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطر نشان کرد: محرومیت‌زدایی از برنامه‌های مهم ستاد در کهگیلویه وبویراحمد بوده و تاکنون در حوزه آب روستایی، راه، ساخت مسجد و مدرسه، حوزه سلامت، کارهای جهادی و زلزله سی سخت کارهای مطلوبی انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد و جمعی دیگر از مدیران استانی و شهرستانی در این آیین حضور داشتند.

منبع: ایرنا

364495