تعطیلی در انتظار پروژه بیمارستان سی‌سخت

بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر سی‌سخت  که قرار بود با سرعت هر چه تمام تر شروع به کار کرده و به اتمام برسد این روزها حال و روز خوبی ندارد چرا که متأسفانه بنا به گفته‌ها به دلیل نبود اعتبارات کافی از سوی دانشگاه علوم پزشکی این پروژه چنین روندی داشته است و در صورتی که دانشگاه علوم پزشکی اعتبار کافی در اختیار پیمانکار قرار ندهد این پروژه تعطیل خواهد شد.
تصویر تعطیلی در انتظار پروژه بیمارستان سی‌سخت

به گزارش سایت خبری پرسون از کهگیلویه و بویراحمد، آن گونه که می‌بینیم و می‌شنویم پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر سی‌سخت در پیچ و خم اعتبارات و وعده‌های مسئولین در رکود و سکون است.

اعضای شورای اسلامی شهر سی سخت در بازدیدی میدانی از عملیات ساخت و ساز بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر سی سخت بازدید کردند.

بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر سی‌سخت که قرار بود با سرعت هر چه تمام تر شروع به کار کرده و به اتمام برسد این روزها حال و روز خوبی ندارد چرا که متأسفانه بنا به گفته‌ها به دلیل نبود اعتبارات کافی از سوی دانشگاه علوم پزشکی این پروژه چنین روندی داشته است و در صورتی که دانشگاه علوم پزشکی اعتبار کافی در اختیار پیمانکار قرار ندهد این پروژه تعطیل خواهد شد.

بیمارستان سی سخت در حال حاضر منتظر اعتباراتی است که مسئولان از چند ماه قبل ادعا داشتند اعتبار لازم را جذب کرده و فقط منتظر مناقصه و واگذاری به پیمانکار هستند این روزها گویا وعده‌های‌شان را فراموش کرده‌اند و از نبود اعتبار حرف می‌زنند.

در این شرایط، چرا دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد به گونه‌ای دیگر و با پی‌گیری بیش‌تر و یا از محل دیگری اعتبار بیمارستان سی‌سخت را تامین نمی‌کند و در اختیار پیمانکار نمی‌گذارد تا روند ساخت و ساز سریع‌تر انجام گیرد، اگر چنین شرایطی از سوی دانشگاه علوم پزشکی در پیش گرفته شود پروژه بیمارستان سی‌سخت سال‌ها به طول خواهد انجامید و حق مردم شهر سی‌سخت به کلی ضایع می‌شود.

گفتنی است بنا به شنیده‌ها از ابتدای شروع ساخت این پروژه تا به امروز فقط ۲۲میلیارد ریال اعتبار به پیمانکار داده شده است.

منبع: فارس

364544