مدیر فرودگاه یاسوج خبر داد:

افزایش پنج برابری تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج

مدیر فرودگاه یاسوج اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال گذشته در این فرودگاه ۱۰۰ فروند پرواز داشتیم که این تعداد در همین مدت در فرودگاه یاسوج به ۴۹۶ فروند پرواز رسیده است.
تصویر افزایش پنج برابری تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج

به گزارش سایت خبری پرسون از استان کهگیلویه و بویراحمد، عنایت انصاری فرد مدیر فرودگاه یاسوج ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج برابر شده است.

انصاری فرد افزود: در شش ماهه نخست سال گذشته در این فرودگاه ۱۰۰ فروند پرواز داشتیم که این تعداد در همین مدت در فرودگاه یاسوج به ۴۹۶ فروند پرواز رسیده است.

وی بیان داشت: همچنین طی شش ماهه نخست سال گذشته دوهزار و ۵۱۱ نفر مسافر در این فرودگاه جابجا شد که این تعداد در سال جاری به ۱۱ هزار و ۴۹۷ نفر رسید.

انصاری فرد همچنین جابجایی بار در همین مدت در سال گذشته را ۱۶ هزار و ۱۴۸ کیلوگرم عنوان کرد و گفت: این میزان در سال جاری به ۷۸ هزار و ۸۷۲ کیلوگرم رسیده است.

وی افزود: همچنین در این فرودگاه پروازهای یاسوج- مشهد نیز راه اندازی شد و در صدد هستیم که پس از کنترل کرونا در کشور و رونق سفرها، پروازهای دیگری نیز در این فرودگاه راه اندازی شود.

مدیر فرودگاه یاسوج در پایان بیان کرد: تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج، در مسیر تهران- یاسوج و بالعکس با فعال شدن شرکت هواپیمایی پارس ایر در کنار شرکت هواپیمایی ماهان از دو روز در هفته به شش روز در هفته افزایش یافته است.

منبع: مهر

364646