کرمانشاه

طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

موج سواری کرونا جان 10 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 275 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.
‍ مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: نیکو و شایسته خواهد بود که مبتلایان بهبود یافته از بیماری کرونا به شکرانه سلامتی، پلاسمای خون خود را به سازمان انتقال خون اهداء کنند.

استاد دانشگاه و کارشناس حوزه قفقاز با اشاره بر اینکه منطقه قره‌باغ جزو مناطق بحران خیز محسوب می‌شود، گفت: آنچه در قره باغ جریان دارد وضعیت نه جنگ؛ نه صلح و وضعیت آتش‌بسی که وجود دارد به اصطلاح به بحران منجمد را پیدا کرده که هر از چند گاهی این بحران سرباز می کند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 191 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.
فرماندار کرمانشاه گفت: دشمنان به دنبال ایجاد بدبینی نسبت به اسلام و انقلاب در بین مردم هستند،  باید با معرفی دستاوردهای نظام جلوی بدبین شدن مردم را بگیریم.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: باید با کرونا زندگی کنیم تا از وضعیت قرمز پر خطر خارج شویم. این یک بحران جهانی است هیچ ملتی کشور خود را تعطیل نمی کند مهم این است که پروتکل های بهداشتی رعایت شود.


 فرماندار هرسین گفت: دعوت کنندگان به تجمع و مدیران کانال های فاتحه خوانی متخلف تحت پیگرد قضایی قرار می گیرند، همچنین بازار هرسین جهت حفظ سلامت جان مردم تعطیل شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: با اشاره به شیوع گسترده بیماری کرونا در روزهای اخیر همه ظرفیت مراکز درمانی تامین اجتماعی استان کرمانشاه تکمیل شده است.
مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

افراد مشکوک به کرونا در اتاق های جدا قرنطینه می شوند

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در راستای حفظ سلامت و مقابله با شیوع ویروس کرونا، ضمن تب سنجی و سنجش سطح اکسیژن، دانشجویان مستقر در خوابگاه ها به صورت مستمر غربالگری شده و افراد مشکوک در اتاق های جداگانه ای تا زمان بهبود کامل قرنطینه و ایزوله می‌شوند

وضعیت بازار در کشور ایران؛ بویژه در 2 سال اخیر آدم را یاد قصه اصحاب کهف می اندازد. با این تفاوت که آنها پس از سیصد سال، فقط یک بار، شاهد تغییر محسوس در بازار و جامعه شده اند ولی مردم ایران هر صبح که از خواب بیدار می شوند متوجه می شنود چقدر قیمت اجناس مختلف در مقایسه با روز گذشته، افزایش یافته است و از این رو؛ هر روز این بخش از تغییر قیمت کالاها در بازار در قصه مردان آنجلس برای ما تکرار می شود و شاید بتوان بر هموطنان ما در دوره دوم مسئولیت آقای روحانی در مسند ریاست جمهوری؛ لقب مردان اینجلس را گذاشت.

‍ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد:

خدمت ۷۰۰ نفر در راهدارخانه های استان/ ذخیره ۴۵ هزار تن شن و نمک برای بارشهای زمستان پیش رو

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی ۳۵ راهدارخانه ثابت و ۹ راهدارخانه سیار برای زمستان امسال، گفت: در مجموع ۷۰۰ راهداری در تمام فصول استراحت ندارد 700 نفر در قالب اکیپ‌های مختلف در این راهدارخانه‌ها آماده هستند.

طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

قاتل زنجیره ای7 کرمانشاهی را به کام مرگ کشاند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 112 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده است.
طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

کرونا قاتل جان 8 کرمانشاهی شد

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 212 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده است که از این تعداد، تست 83 نفر مثبت اعلام شد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

موج سواری کرونا جان 12 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 211 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده است که از این تعداد، تست 83 نفر مثبت اعلام شد.
سرمایه گذار پروژه پیاده راه غذا در کرمانشاه، گفت: پروژه پیاده راه غذا به طور مستقیم می تواند برای ۱۰۰ نفر ایجاد اشتغال کرده و تعدادی زیادی نیز بصورت غیرمستقیم از طریق پروژه صاحب شغل می‌شوند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گفت:

پروژه پارک جنگلی «سراب قنبر» کرمانشاه نیازمند سرمایه گذار بومی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گفت: جنگل‌کاری در پروژه پارک جنگلی سراب قنبر کرمانشاه به اتمام رسیده است و برای ورود سرمایه‌گذاران آماده می باشد که اولویت با سرمایه گذاران بومی است.

مدیر نظارت بر مواد غذایی، معاونت غذا و دارو کرمانشاه گفت:

کاهش میزان نمک مصرفی در فرمولاسیون دوازده محصول

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو گفت: شش واحد تولیدی فرآورده‌های لبنی استان کرمانشاه موفق شدند میزان نمک مصرفی در فرمولاسیون دوازده محصول ((دوغ)) را از مقدار ۸/۰ گرم درصد به ۶/۰ گرم کاهش دهند.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، با بیان اینکه سپاه از هیچ تلاشی و پیگیری در جهت رفع موانع تولید دریغ نخواهد کرد، گفت: «حمایت از تولید» نه‌ تنها یک تکلیف قانونی، بلکه یک تکلیف شرعی و ملی است.