کرمانشاه

روانشناس بالینی در حوزه مشاوره خانواده و زوجین:

معیارهای غربی الگوی مناسبی برای ازدواج جوانان جامعه ما نیست

روانشناس بالینی در حوزه مشاوره خانواده و زوجین گفت: تفاوت فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، اعتقادات و آداب و رسوم کشور ما در قیاس با غرب نشان دهنده بارز این موضوع است که معیارهای غربی، الگوهای مناسبی برای جامعه ما در زمینه ازدواج جوانان نیست.

طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

تاخت و تاز کرونا جان 13 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 125 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد، تست 80 نفر مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 5519 نفر رسید.
استاندار کرمانشاه با اشاره به وجود 156 میلیارد تومان نقدینگی استان در خزانه گفت: در حالی این حجم از نقدینگی در خزانه داریم که مدیران استان استفاده ای از آن نکرده و تلاشی برای جذب آن ندارند اما هنگام پیگیری پروژه ای می گویند پول نداریم.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه مطرح کرد؛

تلاش برای راه اندازی دوازده تخت icu دیگر در مرکز آموزشی درمانی فارابی

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: آماده سازی مکان این بخش که در مراحل پایانی قرار گرفته دوازده تخت icu دیگر به تختهای کووید ۱۹ اضافه می شود
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 121 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد، تست 66 نفر مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 5439 نفر رسید.
مسئول واحد تغذیه مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) گفت: واحد تغذیه از واحدهای حساس و پرکار در مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) در ایام بحران کرونا می باشد که تغییراتی را در راستای به روز آوری و استاندارد سازی خدمات تغذیه ای به بیماران و کادر درمان انجام داده است.
طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

موج سواری کرونا قاتل جان 7 کرمانشاهی شد

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 157بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد، تست 65 نفر مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 5373 نفر رسید.
معاون استانداری کرمانشاه:

نام نیک پهلوانان همیشه ماندگار است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: نام نیک همیشه ماندگار است و نباید احترام به پیشکسوتان در جامعه کم رنگ شود، چرا که پهلوانان از نیک نامان روزگار هستند.

استاندار کرمانشاه در بازدید از مزارع برنج شهرستان صحنه گفت: وظیفه داریم امکانات و شرایط لازم برای افزایش درآمد کشاورزان فراهم نماییم تا زیربنای توسعه شکل بگیرد.

استاندار کرمانشاه در بازدید از پروژه آبشوران:

ساماندهی آبشوران کاری ارزشمند و هدیه ای برای مردم است


استاندار کرمانشاه گفت: ساماندهی آبشوران کاری بسیار ارزشمند و هدیه ای برای ساکنان این محله است چرا که بر روی ارزش افزوده منازل این محلات نیز تاثیر خواهد داشت.

بازدید میدانی استاندار کرمانشاه از پروژه پیاده راه پارکینگ شهرداری:

پروژه ساماندهی فاضلاب شهر کرمانشاه نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

استاندار کرمانشاه گفت: پیگیری ساماندهی فاضلاب شهر کرمانشاه و اجرای این پروژه نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.
طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

کرونا در استان کرمانشاه 12 قربانی گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 136 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد، تست 73 نفر مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 5308 نفر رسید.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خبر داد:

حضور مدافعان سلامت جهت درمان در منازل مددجویان

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: کادر پزشکی با مراجعه به درب منزل مددجویان اقدام به درمان و تامین داروی مورد نیاز بیماران می کنند.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان کرمانشاه:

برای ساخت ۳۰۰ خانه مددجویان، نیازمند اقدام به موقع متولیان امر هستیم

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان کرمانشاه گفت: با توجه به ساخت مسکن مددجویی و فرصت ایجاد شده برای ساخت 300 واحد مسکونی، خواستار پیگیری و اقدام به موقع متولیان امر شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه:

مسئولان نگاه متفاوت تری به دانشگاه علوم پزشکی داشته باشند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی همواره در بحران ها و شرایط دشوار در حال ارائه خدمت و فعالیت بی وقفه  است و مسئولان باید نگاه متفاوت تری نسبت به سایر دانشگاهها  به این دانشگاه داشته باشند.
آمار مبتلایان به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

تاخت و تاز کرونا جان 11 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 145 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد، تست 65 نفر مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 5235 نفر رسید.
رنجبر فرماندار کرمانشاه:

مسئولان از مردم فاصله نگیرند

‍ فرماندار کرمانشاه گفت: مردمی‌بودن از شاخص‌های اصلی انقلاب اسلامی است و از ابتدای انقلاب نیز بنا بر این بوده تا مسئولان از مردم فاصله نگیرند و در این راستا شاهد اختصاص روزهایی در هفته، برای ملاقات مدیران کل و مسئولان ارشد سازمان‌ها با مردم به منظور رفع مسایل و مشکلات آنها هستیم.