کرمانشاه

مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد:

فراخوان یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آغاز به کار کرد 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: همچنین از آنجایی که دشمنان همواره برای به انحراف کشیدن جوانان در تلاش هستند، برای همین یکی از راه های دور کردن آنها از انحرافات و آسیب های اجتماعی، سوق دادنشان به سمت ورزش است. براین اساس باید از همه ظرفیت ها برای ترویج ورزش و ارزش ها بین جوانان بهره برداری کرده و بین آنها شور و نشاط ایجاد کنیم.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت:

ترویج اندیشه‌های حقوقی اسلام برای دفاع از حقوق مسلمانان

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: نیازمند نقش‌آفرینی بهنگام حقوقدانان انقلابی جهت ترویج اندیشه‌های حقوقی اسلام برای دفاع از حقوق مسلمانان است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:

هشدار جدی برای وضعیت کرونا در استان کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: وضعیت بیماری کرونا در کشور و در استان کرمانشاه خوب نیست. برای بهبود این وضعیت باید با انجام اقدامات پیشگیرانه تعداد ورودی ها به بیمارستانها را کاهش دهیم.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعه‌القرآن الکریم کرمانشاه خبر داد:

فراخوان مسابقه بهترین دلنوشته ‌به پیامبر اسلام (ص)

فراخوان مسابقه بهترین دلنوشته برای پیامبر اسلام (ص) در کرمانشاه اعلام شد. این مسابقه همزمان با ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعه ‌القرآن الکریم برگزار می‌شود.
نیروی انتظامی کرمانشاه:

پدری که قاتل جان پسرش شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتلی در شهر کرمانشاه خبر داد که با شلیک گلوله به زندگی پسر جوانش پایان داده بود.
طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

کرونا در استان کرمانشاه جان 5 نفر را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 189 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده است که از این تعداد، تست 105 نفر مثبت اعلام شد.
معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از مشمولان غایب خواست هرچه سریعتر خود را به حوزه نظام وظیفه محل سکونت خود معرفی و در صورت داشتن فرزند در قبال هر فرزند سه ماه کسر خدمت و چنانچه غیبت در طول خدمت نداشته باشند از  بخشودگی خدمت بهره مند شوند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 168 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده است که از این تعداد، تست 94 نفر مثبت اعلام شد.
استاندار کرمانشاه گفت: برطرف کردن مشکلات مردم اولویت فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان باشد و همچنین  باید به ساکنان محله های کم ‌برخوردار باید مانند دیگر شهروندان، خدمات عمومی مناسب ارائه شود.

اعلام نظر فدراسیون فوتبال در خصوص رد صلاحیت کاندیداهای هییت فوتبال استان و آنهم با توجیه فقدان سابقه مدیریتی موجی از اعتراضات و انتقادات اهالی فوتبال کرمانشاه از جمله کاندیداها را در پی داشت.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه:

۱۸۰۰ خودرو عمومی در کرمانشاه رایگان دوگانه‌سوز شدند

مدیر شرکت ملی چهار پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: با اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در چهار ماه اخیر (از آغاز این طرح در کرمانشاه از تیرماه تا کنون )، حدود ۱۸۰۰ دستگاه خودرو عمومی در حوزه عملیاتی این منطقه گازسوز شدند.
‍ مدیر کل راهداری و حمل و‌نقل جاده ای کرمانشاه:

گندزدایی و ضدعفونی کامیون ها در پایانه های مرزی مکرر انجام می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در حوزه پایانه‌های مرزی استان گندزدایی و ضدعفونی کامیون‌های داخل پایانه و بازارچه انجام می شود.

معاون غذا و دارو علوم پزشکی کرمانشاه:

انسان سالم، محور توسعه کشور است

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: انسان سالم محور توسعه کشور است، بنابراین در حفظ سلامت خود و افراد خانواده کوشا باشید.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه:

نیاز به تخت های بستری بیماران کرونا در استان افزایش یافته است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در ستاد مدیریت کرونا گفت: اکنون ۸۱۴ تخت فعال در استان به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است اما با توجه به افزایش بستری ها در ده روز اخیر نیاز به تخت های بستری افزایش خواهد یافت.

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

بیش از ۵۰۰۰ دانشجوی استان در حوزه های مختلف خدمات دریافت می کنند

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: دانشگاه علوم پزشکی به بیش از پنج هزار دانشجوی این دانشگاه در حوزه های گوناگون نقلیه، تغذیه، رفاه، خوابگاه و فعالیت های فرهنگی و ورزشی خدمات ارایه می دهد. 

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 183 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد، تست 65 نفر مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 5615 نفر رسید.
‍ مدیرکل حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبرداد:

از ۱۰۱نقطه حادثه ساز ۲۳ نقطه پر حادثه استان اصلاح می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ۱۰۱ نقطه حادثه‌خیز در راه‌های استان تعداد ۶۶ نقطه حادثه‌خیزی بالاتری دارد که در اولویت اصلاح قرار گرفته است.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان از افتتاح  نمایشگاه نقاشی هم‌زمان با هفته وحدت و آغاز ماه ربیع‌الاول خبر داد و گفت: در این نمایشگاه نقاشی با عنوان "بار دیگر شهری که دوست می‌داشتم" برگزار می‌شود، نزدیک به سی اثر منتخب اعضای کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تحصیلی جدید تا کنون، ۱۴۴ گوشی هوشمند و تبلت برای دانش آموزان نیازمند در استان کرمانشاه با کمک خیران نیک اندیش خریداری شده است.

استاندار کرمانشاه گفت: وقف کاری ارزشمند و احسانی ماندگار است و حرکتی به سوی عدالت اجتماعی، که با کارکردهای فرهنگی و اجتماعی زمینه کمک به نیازمندان را نیز فراهم می کند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

کرونا جان 3 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 138 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد، تست 41 نفر مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 5560 نفر رسید.