استاندار کرمانشاه:

در قالب طرح اقدام ملی قهرمانان ورزشی کرمانشاه صاحب مسکن می شوند

استاندار کرمانشاه از طرحی برای خانه دار شدن قهرمانان کرمانشاهی خبر داد و گفت: جوانان کرمانشاهی که برای کشور افتخار آفریده اند و در طرح اقدام ملی ثبت نام نکرده اند، در قالب یک تعاونی توسط ورزش و جوانان استان ساماندهی می شوند و در این قالب طرح اقدام ملی، زمین و تسهیلات برای ساخت مسکن در اختیار آنها قرار می گیرد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیرکل اجتماعی استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان استان و مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد برگزار شد؛ با تبریک فرارسیدن روز دانشجو اظهار داشت: این روز فرصتی برای تقدیر از پویایی، نشاط و ترقی است که توسط جوانان دانشجو در کشور صورت گرفته است.

وی افزود: متاسفانه به دلیل شرایط بحران کرونا و موضوع حفظ سلامت دانشجویان، امسال امکان برگزاری همایش های روز دانشجو میسر نبود ولی مطمئن هستیم دانشجویان عزیز فعالیت های علمی و پژوهشی خود را هیچگاه تعطیل نکرده است و با قدرت آن را تداوم می بخشند.

مدیر ارشد استان یادآور شد: همه می دانیم چشم امید رهبر معظم انقلاب و تمامی دلسوزان این نظام اسلامی به وجود این جوانان عزیز و شایسته و تلاش های همه جانبه آن ها برای توسعه و پیشرفت کشور است.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: دشمنان نظام بدانند، هیچگاه راه فعالیت علمی و جهادی شهید فخری زاده فراموش نخواهد شد و این جوانان همان گونه که در این 40 سال نشان داده اند قطعا این راه عزیران را با قدرت بیشتر ادامه خواهند داد و این خاصیت و ویژگی دانشگاه و دانشجویان متعهد و انقلابی است که همیشه پای آرمان های این انقلاب ایستاده اند و همچنان خواهند ایستاد.

وی در بخش دیگری سخنانش از مدیرکل ورزش و جوانان استان به خاطر تهیه یک مکان بسیار شایسته برای خانه جوان کرمانشاه تقدیر کرد و گفت: خانه جوان یکی از نمادهای اصلی و ماندگار است که در کشور بی نظیر می باشد.

بازوند ادامه داد: این مجموعه پس از بهره برداری می تواند تبدیل به یک پایگاهی ایده پردازی و اتاق فکری برای توسعه و پیشرفت استان شود.

وی همچنین از طرحی برای خانه دار شدن قهرمانان کرمانشاهی خبرداد و گفت: جوانان کرمانشاهی که برای کشور افتخار آفریده اند و در طرح اقدام ملی ثبت نام نکرده اند، در قالب یک تعاونی توسط ورزش و جوانان استان ساماندهی می شوند و در این قالب طرح اقدام ملی، زمین و تسهیلات برای ساخت مسکن در اختیار آنها قرار می گیرد.


بیشتر بخوانید؛

استاندار کرمانشاه برای افزایش سقف وام مسکن درخواست کرد


استاندار کرمانشاه با تقدیر از همکاری مردم در رعایت محدویت های کرونایی اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت شش شهرستان قرمز استان به نارنجی تبدیل شده است و این نشان دهنده همکاری بسیار خوب مردم و فعالیت شبانه روزی معاونین استاندار، مدیران دستگاه های مختلف، مجموعه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج دارد.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی و قرارگاه عملیاتی حاج قاسم سلیمانی برای موفقیت این طرح زحمات فراوانی کشیدند که جای تقدیر ویژه دارد.

بازوند همچنین هشدار داد: متاسفانه در برخی از شهرک های حاشیه ای نسبت به رعایت توصیه های بهداشتی بی توجه و این یک هشدار جدی برای بازگشت محدودیت هاست. بی گمان این محدودیت ها بر معیشت مردم اثر منفی گذاشته و مشکلات جدی برای استان به وجود می آورد که باید تدبیر ویژه ای برای حل این موضوع اندیشیده شود.

وی عنوان کرد: کرونا شرایط زندگی را برای مردم سخت کرده است و در این شرایط اولویت همه مدیران باید تسهیل گری در کار مردم و به ویژه جوانان باشد و مشکلات مراجعه کنندگان به شکل بسیار سریع تری حل شود.

استاندار در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: در جلسات ستاد ساماندهی نباید تنها به سخنان مدیران بسنده شود و اینگونه نشست ها باید تبدیل به فرصتی برای اظهار نظر و بیان دیدگاه های جوانان استان و نمایندگان سمن ها شود زیرا آن ها بهتر از هر کسی می توانند مشکلات این قشر و مطالبات آن ها را از دستگاه های مختلف را مطرح کنند.

223124

مطالب مرتبط