کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با اشاره بر  هزار و 245 میلیارد تومان اعتبار  از ۱۹ ردیف اعتباری که به استان ابلاغ شده است گفت: 476 میلیارد تومان از این اعتبار تخصیص داده شده است که 217 میلیارد تومان آن در خزانه موجود می باشد بر همین اساس مدیران تلاش کنند تا باقی مانده اعتبار نیز جذب گردد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 13 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 1009 نفر رسید.
شهردار کرمانشاه از امضای تفاهم‌نامه اخذ تسهیلات برای بازسازی اتوبوس های فرسوده شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: در این تفاهم‌نامه قرار است که توسط بانک کارآفرین به ازای هر اتوبوس فرسوده 224 میلیون تومان تسهیلات تخصیص یابد  و کل اتوبوس های فرسوده از این طریق طی امسال و سال آینده بازسازی شوند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از کادر بهداشت و درمان به عنوان سرمایه‌های کشور یاد کرد و افزود: باید بر پایه مسجد محوری، محله محوری و بسیج محوری‌ از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کرد.

طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

قتل و عام 15 کرمانشاهی روز کرمانشاه را سیاه کرد

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 15 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 996 نفر رسید.
وزیر بهداشت گفت: به مردم این اطمینان را می دهیم که هیچ بیمار کرونایی پشت درب بیمارستانها نمی ماند و تمام بیماران نیاز به بستری، در بیمارستان بستری خواهند شد.

آغاز گام چهارم بسیج ملی مبارزه با کرونا با حضور وزیر بهداشت در کرمانشاه صورت گرفت:

افزایش 10 هزار و 600 تخت به ظرفیت بیمارستان های کشور

وزیر بهداشت گفت: در تاریخ ایران اسلامی اولین سالی است که 10 هزار و 600 تخت بیمارستانی با وجود همه ی تحریم های ظالمانه و شرایط سخت اقتصادی به ظرفیت تخت های بیمارستانی کشور خواهیم افزود.

نهمین آیین پویش ره سلامت با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار کرمانشاه، ریاست دانشگاه علوم پزشکی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، تعدادی از نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسؤولان ذی ربط امروز در سالن شهدای دولت استانداری با افتتاح 66 پروژه بهداشتی درمانی همزمان با سالگرد زلزله آبان ماه سال 96 به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

قاتل زنجیره ای 13 کرمانشاهی را به کام مرگ کشاند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 13 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 981 نفر رسید.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: تفاهم‌نامه اخذ تسهیلات برای بازسازی اتوبوس های فرسوده شهر کرمانشاه مابین شهرداری کرمانشاه، وزیر کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امضاء می شود.۲۲۰ دستگاه اتوبوس از این طریق طی امسال و سال آینده بازسازی می شود.

در خطاب به برخی مسئولان که در مقابل خبر منتشر شده در رسانه های استان کرمانشاه واکنش نشان دادند؛ نکته مهم این ماجرا این است که اگر این سخن صحت ندارد چگونه در سایت و کانال رسمی دانشگاه علوم پزشکی استان درج شده است؟

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه خبر داد؛

رتبه سوم اشتغال کشور به استان کرمانشاه رسید

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به ایجاد چهار هزار و 377 فرصت شغلی زود بازده در سال جاری برای مددجویان کرمانشاهی، گفت: این نهاد توانسته است در نیمه نخست امسال رتبه سوم اشغال کشور را بین ادارات کمیته امداد کسب کند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

کرونا جان 12 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 12 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 968 نفر رسید.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 10 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 956 نفر رسید.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت:

نصب دومین دستگاه اکسیژن ساز ویژه در بیمارستان شهدای کرمانشاه

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه پس از بازدید از بخش بیماران کرونایی بیمارستان شهدا با اشاره به شیوع گسترده بیماری کرونا و افزایش مبتلایان به این بیماری فراگیر، از نصب دومین دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان شهدا در آینده نزدیک خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

تاخت و تاز کرونا قاتل جان 13 کرمانشاهی شد

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 13 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 946 نفر رسید.
در پی دستور قضایی دادستان کرمانشاه با همکاری فرمانداری، شهرداری، اصناف و بازرسی کلیه ورودی و خروجی های طاق بستان بسته و تعطیل شد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

موج سواری کرونا جان 13 کرانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 13 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 933 نفر رسید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

کرونا را جدی بگیرید/ کووید 19 از بمب خطرناک تر است


رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از نیمه دوم شهریور آمار مبتلایان به کرونا بیشتر شده است و اگر پروتکل های بهداشتی از طرف عموم رعایت نشود کووید ۱۹ از بمب خطرناک تر است.