کرمان

حضور در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات استان کرمان برنامه های امروز 26 دی ماه وزیر اطلاعات در کرمان است.
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور اعجازگونه مردم شیدای مکتب حاج قاسم در هر ساعت از شبانه روز در سرمای سوزناک کرمان فریاد عشق و دلدادگی به شهید و مکتب شهادت است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: مکتب حاج قاسم در منطقه مقابل مکتب ضلالت غرب ایستاد و تمدن نوین اسلامی شکل گرفت و اینجا رئیس جمهور آمریکا گفت یا جای من در این منطقه است یا جای او(حاج قاسم) لذا دعوا، دعوای تمدن بود و رئیس جمهور امریکا دستور مستقیم ترور شهید سلیمانی را داد.
رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با بیان اینکه تا پایان روز جمعه ۱۶ دی ماه آماده باش هستیم، به زائران مرقد شهید سلیمانی توصیه کرد: به دلیل اینکه با خستگی از استان کرمان خارج می شوند، همراهان راننده باید مراقبت کنند و راننده خسته و خواب آلود نباشد و کسی رانندگی کند که آشنایی بیشتری با جاده و هوشیاری و دقت بیشتری دارد.
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: حقوق شهروندی متهمان یک اصل است، تباید به نحوی اقدام کنیم که ضمن تامین امنیت جامعه، حقوق متهمان نیز رعایت شود و اصل رعایت قانون همواره مورد توجه قرار گیرد.تسریع در رسیدگی‌ به پرونده های افراد حاضر در بازداشتگاه ها باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد و تحقیقات باید با کیفیت لازم در سریعترین زمان ممکن انجام شود.
معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و مشاغل خانگی به مدت دو روز از تاریخ ۳۰ آذرماه تا یک دی‌ماه سالجاری در بازار تاریخی قلعه محمود کرمان خبر داد.
فرمانده پلیس راه سیرجان خبر داد؛

هشدار/ بارش برف گردنه خانه سرخ سیرجان

فرمانده پلیس راه سیرجان از بارش برف در گردنه خانه سرخ سیرجان خبر داد و گفت: به دلیل بارش و مه غلیظ، دید افقی در گردنه‌های سیرجان کاهش یافته است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: در سال گذشته حدود ۱۵ هزار هکتار زراعت چوب در کشور انجام شده و برنامه‌ریزی امسال برای ۲۰ هزار هکتار است.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص تعیین تکلیف نیروهای حجمی، شرکتی و قراردادی گفت: این طرح در کمیسیون اجتماعی مجلس در حال پیگیری است اما به دلیل پیچیدگی و گستردگی که طرح دارد، باید کارشناسی شود تا درمورد تدوین و تصویب آن دقت بیشتری صورت گیرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از فوت ۴ نفر طی ۲۴ ساعت اخیر به دلیل ابتلا به کرونا خبر داد و گفت: در بین این افراد یک نوزاد ۵ ماهه وجود دارد.