کرمان

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان خبر داد؛

بارش باران و وزش تند باد در کرمان

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان از ادامه بارندگی ها و تگرگ در جنوب کرمان خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اعلام کرد با توجه به آسیب جدی ریه مدیرکل ورزش استان کرمان، ایشان ممنوع‌الملاقات است و معاون استاندار کرمان هم امروز ترخیص می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به ساخت مجهزترین مدرسه اوتیسم در کرمان اشاره کرد و گفت: این مدرسه یکی از مجهزترین مدارسی خواهد شد که در زمینه اوتیسم فعالیت خواهد کرد و دو مدرسه ۴۰ کلاسه شهید پورجعفری در شهرک مطهری و مجتمع شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرک شهرداری در شهر کرمان در حال ساخت است.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در همین راستا همکاران من ضمن هماهنگی قضائی راهی جزیره قشم شده و با اشرافیتی که بر محل تردد و حضور سارقان زورگیر داشتند موفق شدند 3 عضو این باند سارقان قمه به دست و زورگیر تلفن همراه و اموال قیمتی شهروندان کرمانی را در حالی که درون یک فضای متروکه در کانال‌های فاضلاب مخفی شده بودند غافلگیر کنند.
رئیس بهره‌برداری شرکت گاز استان کرمان با اشاره به اینکه۳۰ درصد مشترکان پرمصرف و ۵ درصد مشترکان بسیار پرمصرف هستند گفت: با تصویب هیئت دولت تعرفه گاز برای مشترکان پرمصرف افزایش یافته و این در حالی است که تعرفه گاز برای کسانی که الگوی مصرف را رعایت کردند بدون تغییر باقی مانده است.
رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان:

کرمانی‌ها در انتظار هوای سرد باشند

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان، از ورود سامانه بارشی جدید از فردا شب به استان خبر داد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان با اشاره به اینکه یک سوم تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در شهرهای استان، عابران پیاده هستند بیان کرد: اگر فرهنگ سازی لازم برای تغییر در رفتار ترافیکی عابران پیاده انجام نشود، قطعا این آمار، افزایش خواهد داشت.
این بازیکن با به ثمر رساندن ۷ گل در این فصل به عنوان بهترین گلزن تیم سهم به سزایی در کسب نتایج درخشان امیدهای مس رفسنجان و کسب جایگاه دوم در جدول لیگ برتر کشور داشته است.