معاون قضایی رئیس کل دادگستری کرمان:

دشمن از زائران شهید سلیمانی هراس دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدامیر ابراهیمی گفت: دشمن حتی از زائران شهید سلیمانی هم می‌ترسد و دست به هر کاری می‌زند تا مکتب شهید سلیمانی در دنیا الگو نشود.
تصویر دشمن از زائران شهید سلیمانی هراس دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدامیر ابراهیمی معاون قضایی دادگستری استان کرمان در مراسم گرامیداشت شهدای انفجار تروریستی کرمان در مسجد مقدس حضرت جوادالائمه (ع) ده‌زیار با اشاره به ایام پر خیر و برکت ماه رجب اظهار داشت: خداوند ماه رجب و شعبان را مقدمه‌ای برای ماه رمضان قرار داده است و بر ما است که در ماه رجب برای مهمانی رفتن به پیشگاه خدا در ماه رمضان آماده شویم.

وی با بیان اینکه تزکیه درونی از الزامات ورود به ماه رمضان به‌عنوان مهمانی بزرگ خدا است گفت: اگر ما در ماه رجب خود را آماده کنیم قطعاً بهتر می‌توانیم از برکات ماه رمضان بهره‌مند شویم.

معاون قضایی دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه پیامبر (ص) در اهمیت ماه رجب می‌فرماید در این ماه اتصال بین انسان و خدا آغاز می‌شود و ما باید به این ریسمان الهی چنگ بزنیم و خود را بالا بکشیم خاطرنشان کرد: پیامبر (ص) در روایتی دیگر می‌فرماید خداوند فرشته‌ای را در آسمان‌ها قرار داده است که وظیفه آن در ماه رجب است که فریاد می‌زند و ندا می‌دهد شب‌های ماه رجب شب به بطالت گذراندن و غفلت کردن نیست و خوشا به حال کسانی که به ذکر و عبادت خداوند مشغول هستند.

وی با بیان اینکه قدر ماه رجب را باید دانست چرا که معلوم نیست بتوانیم در آینده آن را درک کنیم، افزود: طلب استغفار در ماه رمضان باعث بخشایش خداوند می‌شود؛ خداوند برای بندگان خود بسیار مهربان است و توبه و پشیمانی آنها را می‌پذیرد اگر واقعاً از رفتار و کردار بد خود نادم باشیم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه ما باید خودمان را در معرض نسیم‌های الهی قرار بدهیم و ماه رجب یکی از این نسیم‌ها است، تصریح کرد: اعتکاف ماه رجب یک فرصت عظیم برای پاک کردن گناهان و بدی‌ها از خود است و باید از خداوند بخواهیم درک ماه رجب را به ما عطا کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای مظلوم انفجار تروریستی کرمان اظهار داشت: این شهدا به دست شقی‌ترین انسان‌های روی زمین به شهادت رسیدند و در واقع به جایگاه واقعی خود رسیدند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه مرگ بر آنها باد که برای مسائل دنیایی حاضرند انسان بی‌گناهی را به خاک و خون بکشد گفت: دشمن حتی از زائران شهید سلیمانی هم می‌ترسد و دست به هر کاری می‌زند تا مکتب شهید سلیمانی در دنیا الگو نشود.

وی با اشاره به اینکه دشمن در این خیال است که با ترور و قتل و عام مردم آنها را از شهدا دور کند، افزود: دشمن بداند مردمی که عاشق شهادت هستند نه تنها از این اقدامات کور تروریستی نمی‌ترسند بلکه خود را در معرض شهادت هم قرار می‌دهند.

ابراهیمی در جمع جوانان هیئتی با تحلیل وقایع اخیر و شکل‌گیری نظم جدید جهانی، خاطرنشان کرد: امروز رژیم صهیونیستی به کودک‌کشی در دنیا مشهور شده و این ویژگی نفرت‌آور بر همگان روشن شده است.

وی با بیان اینکه خداوند به مردم غزه قدرتی داد که بعد از سال‌ها با سنگ و چوب جنگیدن با سلاح‌های مدرن جنگی مقابل اسرائیل ایستادند، گفت: اسرائیل همانند گربه‌ای که در اتاق در بسته‌ای گیر کرده به هر سو چنگ می‌زند تا شاید خود را نجات بدهد.

معاون قضایی دادگستری استان کرمان رفتار دردمنشانه اسرائیل با مردم مظلوم غزه را ناشی از عجز و ناتوانی آن دانست و تصریح کرد: اسرائیلی که اهداف بزرگ نیل تا فرات را دنبال می‌کرد امروز در مقابل یک گروه مقاومت کم آورده است و دست به کشتار زنان و کودکان بی‌گناه می‌زند.

وی با بیان اینکه از بین بردن مسلمانان و تسخیر جغرافیای آنها راهبرد رژیم منحوس صهیونیستی است، به آیه چهارم سوره اسرا در قرآن کریم نیز اشاره کرد و گفت: خداوند در این سوره بیان می‌دارد که به بنی‌اسرائیل خبر داده شده که قطعاً دو بار فساد و طغیان خواهند کرد و آیات بعدی دو فساد و سرکشی بنی‌اسرائیل و حوادثی که بعد از آن به عنوان مجازات الهی واقع شده را اندکی توضیح می‌دهد.

ابراهیمی با بیان اینکه مفسران و موّرخان وقایع متعددی را مصداق این دو فساد ذکر کرده‌اند خاطرنشان کرد: برخی‌ها معتقد هستند که فساد و مجازات دوم برای بنی‌اسرائیل وقایع کشور فلسطین است که یهودیان بر مسلمانان ظلم و تعدی کرده‌اند و خداوند آنها را در این دوره مجازات خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تابوت مرده اسرائیل به سوی قبر در حرکت است افزود: اسرائیل در جنگ با غزه در یک محاصره سیاسی و اجتماعی قرار گرفت و امروز مردم دنیا به ماهیت این غده سرطانی را پی بردند و از او بیزارند.

معاون قضایی دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه دست اسرائیل در انفجار تروریستی کرمان مشهود است، گفت: اسرائیل وقتی خود را عاجز می‌بیند به داعش متوسل شد.

وی با بیان اینکه اسرائیل زخم خورده شهید سپهبد قاسم سلیمانی است چرا که این شهید عزیز جلوی به ثمر نشستن اهداف شوم رژیم صهیونیستی ایستاد اظهار داشت: ضربه‌ای که دشمن از حاج قاسم خورده است به هیچ عنوان قابل جبران نیست و تلاش می‌کند با این اقدامات کور تروریستی مرگ خود را به عقب بیندازد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه دشمن بداند که ملت ما با شهادت بیدارتر می‌شود افزود: انتظار می‌رفت بعد از انفجار تروریستی در محدوده گلزار شهدای کرمان حضور مردم در مرقد مطهر شهید سلیمانی کمتر شود اما اینگونه نشد و روزبه‌روز بر جمعیت زائران حاج قاسم اضافه می‌شود.

منبع: همشهری انلاین

587035