کرمان

زلزله ای دقایق پیش در توابع استان کرمان رخ داد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از وقوع زلزله ۴.۶ ریشتری در شهرستان کهنوج در ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه و ۵۹ ثانیه صبح امروز (چهارشنبه) خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهرگفت: ۲۱ نفر در پی واژگونی اتوبوس مسافربری در محور ایرانشهر ـ بم مصدوم‌شدن که حال 8 نفر وخیم گزارش شده است.
استاندار کرمان بخشی از وضعیت سیل در نقاط مختلف استان را تشریح و اعلام کرد: محاصره ۵ هزار خانوار روستایی، تخلیه ۶ روستا و فرونشست زمین در بخشی از شهر عنبرآباد از جمله مشکلات است.

معاون گردشگری اظهار کرد: خوشبختانه امکان دریافت ویزای ایران برای گردشگران خارجی در برخی از فرودگاه‌های بین‌المللی کشور در حال فراهم شدن است که نام فرودگاه بین‌المللی کرمان نیز در بین آن‌ها وجود دارد.
زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر استان کرمان را لرزاند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری چهاردهمین دوره جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران، با نام وحدت در کسوت موسیقی اقوام در کرمان خبر داد و گفت: این جشنواره به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای موسیقی و به نوعی اصیل‌ترین موسیقی کشور تلقی می‌شود.
در تماس تلفنی با استاندار کرمان در پی وقوع زلزله در یزدانشهر زرند؛

وزیر کشور دستور بازدید از مناطق زلزله زده را صادر کرد

احمد وحیدی وزیر کشور، شامگاه شنبه در تماس تلفنی با استاندار کرمان ضمن دریافت آخرین جزئیات منطقه زلزله زده یزدانشهر زرند دستور بازدید از محل حادثه را صادر کرد.
مدیرعامل هلال احمر استان کرمان از اعزام دو تیم ارزیاب به یزدانشهر خبر داد و گفت: طبق بررسی‌های انجام شده تاکنون کشته نداشته ایم و احتمالاً خسارت‌ها در حد مادی است اما بررسی‌ها در این زمینه ادامه دارد.