امام جمعه سنندج:

مشورت، مساوات، عدالت و عمران 4 اصل مهم در جمهوری اسلامی است

امام جمعه سنندج با اشاره به ویژگی های یک مدیر در نظام اسلامی، گفت: مشورت، مساوات، عدالت و عمران 4 اصل مهم در جمهوری اسلامی است.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، ماموستا فایق رستمی؛ امام جمعه سنندج امروز در مراسم معارفه مدیر حراست دفتر نمایندگی ولی فقیه در کردستان و سرپرست معاونت فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اظهار داشت: وجود بخش حراست در هر سازمانی از نیازهای اصلی و حیاتی آن اداره است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: بنابراین حراست از داشته های دینی رسالت کلیت جامعه است و باید با چشم، گوش، زبان و قلب مان از این ارزش ها حراست نماییم.

امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خود بیان داشت: همه ما باید نقش دیده بابان دین مبین اسلام را در دنیای کنونی داشته باشیم و نگهبان و پاسدار ارزشها باشیم.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: با این وجود بایسته است که در انتصاب همیشه ملاک ما تخصص، تعهد، روحیه انقلابی افراد باشد، زیرا با داشتن این صفات می توان در دفاع از ارزشهای اسلامی موفق تر عمل کنیم.


بیشتر بخوانید؛

یک هزار هکتار از اراضی سد «آزاد» کردستان نهالکاری می‌شود


نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: کسانی که در هر پست و منصبی که قرار دارند باید سیره بزرگان دین را چراغ مسیر خود قرار دهند.

امام جمعه سنندج گفت: زندگی فردی و اجتماعی پیامبر مکرم اسلام بهترین الگوی مدیریتی برای همه مسئولان است.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود گفت: یک مدیر خوب باید قبل از انجام هر کاری وظایف خود را به خوبی بشناسد زیرا تنها با این روش است که بهتر می تواند به جامعه و مردم خدمت کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: تفکر و آینده نگری از مولفه های مهم مدیریتی است بنابراین باید با شناخت درست توانایی و ظرفیت ها برای پیشرفت در حوزه های مختلف حرکت کنیم.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه مشورت، مساوات، عدالت و عمران 4 اصل مهم در جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: متاسفانه شاهد بودیم که عناصر جنایتکار داعش در پاکستان باعث به شهادت رسیدن تعداد زیادی از کارگران بیگانه شدند و بی شک این کارها برای بدنام کردن چهره اسلام در مقابل دیدگان جهانیان است.

شفیعی ـ استان کردستان

228184