1031 نفر در کردستان استخدام می شوند

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در سال جاری بیش از هزار نفر از طریق آزمون پیمانی و قراردادی در دانشگاه استخدام می شوند.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، سایه میری؛ مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با تایید این خبر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مهر ماه سال جاری طی آزمون قراردادی با جذب ۱۳۳ نفر، با برگزاری آزمون پیمانی در بهمن ماه ۸۴۸ نفر و ۵۰ نفر به صورت شرکتی، بالغ بر هزار نفر در دانشگاه علوم پزشکی کردستان استخدام می شوند.

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: این اقدام می‌تواند سهم مهمی در ارتقاء کیفیت خدمات به بیماران و مراجعه کنندگان، کاهش نرخ بیکاری و جلوگیری از مهاجرت فارغ التحصیلان به خارج از کشور و استان داشته باشد و باعث ایجاد انگیزه و امید در جوانان استان کردستان شود.

میری تصریح کرد: این امر در پیشبرد سیاست‌های کلان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و در راستای تامین نیروی انسانی مراکز بهداشتی و درمانی، جهت ارتقاء و تعالی نظام سلامت کشور و ارتقاء سطح کیفی ارایه خدمات به مردم فهیم استان صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید؛

بررسی جزئیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستور کار کمیسیون اجتماعی / توجه به رعایت عدالت استخدامی

بازدید معاون رییس جمهوری از محل برگزاری آزمون استخدامی در قزوین


مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: به کارگیری نیروهای جدید با دستور و تاکید رییس و پیگیری و نظارت مستقیم معاون توسعه دانشگاه در فراهم نمودن مقدمات با نظارت معاونت آموزشی و مدیریت منابع انسانی دانشگاه در کمال صحت و سلامت و در فضای رقابتی و بدون هیچ‌گونه تبعیضی از طریق شرکت در آزمون های استخدامی و رعایت عدالت استخدامی و شایسته سالاری انجام می‌شود.

میری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آگهی ثبت نام آزمون پیمانی این دانشگاه هم اکنون در سایت دانشگاه و سازمان سنجش آموزش کشور درج شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه و ثبت نام جهت شرکت در آزمون ورودی اقدام نمایند.

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در پایان اضافه کرد: سایر مراحل برگزاری آزمون متعاقباً به اطلاع خواهد رسید.

شفیعی ـ استان کردستان

228251