رئیس سازمان آتش نشانی سنندج در گفتگو با پرسون:

حوادث آتش سوزی در سنندج افزایش چشمگیری دارد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: استفاده از هیلتر برقی به جای کرسی و عدم رعایت موارد ایمنی باعث گردید که یک باب منزل مسکونی شهرک بهاران دچار آتش سوزی وسیعی گردد.

کردستان ـ سهیل فضل وزیری در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پرسون اظهار کرد: بیشترین حوادث آتش سوزی معمولا در فصل زمستان روی می دهد و نیز عامل اصلی این حوادث عواملی انسانی و بی احتیاطی است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج افزود: همین بی احتیاطی ها در زمستان امسال باعث وقوع چندین حادثه هم در شهر سنندج و هم دیگر شهرستان ها شده است.

فضل وزیری با تاکید بر اینکه میزان حوادث آتش سوزی در سنندج در سالجاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش داشته است، گفت: یکی از حوادثی که از ابتدای فصل زمستان چندین بار در شهر سنندج تکرار شده است، آتش سوزی بر اثر استفاده نادرست از هیلترهای برقی می باشد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج تاکید کرد: از ابتدای آغاز فصل زمستان تاکنون سه مورد آتش سوزی و حادثه بر اثر استفاده از هیلترهای برقی در سنندج گزارش شده است که این حوادث خسارت مالی زیادی داشته اند.


بیشتر بخوانید؛

فروشگاه لوازم خانگی در سنندج طعمه حریق شد


فضل وزیری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: حدود یک 10 روز پیش یکی از فروشگاه های لوازم خانگی در شهر سنندج بعد از تعطیلی فراموش می کند که هیلتر برقی را خاموش کند که این امر باعث شد که بخشی از لوازم و اجناس این مرکز فروش طعمه حریق شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه روز گذشته بازهم استفاده از هیلتر یا همان کرسی برقی در سنندج حادثه آفرین شد، گفت: استفاده از هیلتر برقی به جای کرسی و عدم رعایت موارد ایمنی باعث گردید که یک باب منزل مسکونی شهرک بهاران دچار آتش سوزی وسیعی گردد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اظهار داشت: همچنین در شب گذشته یک خودروی پژو در محله حاشیه ای «نایسر» دچار آتش سوزی گردید و خسارت بسیاری به این خودرو وارد آمد.

سهیل وزیری در پایان سخنان خود افزود: شهروندان در استفاده از وسایل برقی و گرمایشی باید از کالاهای استاندارد استفاده نمایند و در ضمن به نکات ایمنی که از طریق رسانه های جمعی اطلاع رسانی می شود، همواره توجه لازم را داشته باشند.

شفیعی ـ استان کردستان

228500

مطالب مرتبط