قزوین

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به انتشار لیست 43 شهر بحرانی در ارزیابی‌های وزارت بهداشت، اظهار کرد: این شهرها مشمول ممنوعیت در گروه‌های چهارگانه کسب و کارها و فعالیت‌ها می شوند، لذا هنوز هیچ‌کدام از شهرستان‌های استان قزوین در ردیف 43 شهرستان بحرانی قرار نگرفته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در حال حاضر به دنبال انجام آزمایش ها و غربالگری های گسترده کرونایی در قزوین هستیم اما برای نتیجه بخش بودن غربالگیری نیاز به محدویت های بیشتر در جهت قرنطینه کردن افراد است.
مدیر‌کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: افزایش آمار مرگ‌ و میر بیماران غیرکرونایی به خاطر ترس از مراجعه به بیمارستان‌ها و ابتلا به ویروس کرونا واقعاً نگران‌کننده است و باید تدابیر لازم را برای پذیرش این بیماران اتخاذ شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: در حال حاضر ۳۱ واحد صنعتی و کارگاهی استان در تولید ماسک فعال هستند و روزانه ۵۰۰ هزار ماسک را تولید و روانه بازار می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین، گفت: همزمان با افتتاح طرح های اشتغال و مسکن روستایی، هشت طرح اشتغال زایی و ۴۰ واحد مسکن روستایی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان قزوین به بهره برداری رسید.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین گفت: ۵۸ اثر مختلف، در قالب‌های مستند، سینمایی، پویانمایی و نماهنگ به دبیرخانه جشنواره استانی فیلم مقاومت رسیده است و مراسم اختتامیه آن اواسط آبان‌ماه برگزار می‌شود.
سازمان آگهی های پرسون