طی مدت سه سال با اقدام جهادی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین صورت پذیرفت:

در این استان بیش از ۱۶۳ واحد تولیدی راکد و غیر فعال با اشتغالزایی ۲۵۰۰نفر احیا شد

رضا صفاری مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با حضوردر استودیو خبر شبکه سیمای مرکز قزوین در برنامه زنده "گفتگوی ویژه خبری" با موضوع "صنایع کوچک" و بمناسبت گرامیداشت ۲۱ مردادماه روز ملی حمایت از صنایع کوچک گفت: در طول سه سال اخیر 163 واحد تولیدی بهره بردار راکد و غیر فعال با اشتغالزایی 2500 نفر احیا و به چرخه تولید برگشتند.
تصویر در این استان بیش از ۱۶۳ واحد تولیدی راکد و غیر فعال با اشتغالزایی ۲۵۰۰نفر احیا شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ رضا صفاری مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با حضوردر استودیو خبر شبکه سیمای مرکز قزوین در برنامه زنده "گفتگوی ویژه خبری" با موضوع "صنایع کوچک" و به مناسبت گرامیداشت ۲۱ مردادماه روز ملی حمایت از صنایع کوچک گفت: در طول سه سال اخیر 163 واحد تولیدی بهره بردار راکد و غیر فعال با اشتغالزایی 2500 نفر احیا و به چرخه تولید برگشتند.

صفاری افزود: استقرار دو هزار 200 سرمایه گذار داخلی و خارجی در شهرک ها و نواحی صنعتی تابعه استان که بیش از 1000 واحد تولیدی با اشتغال 31 هزار نفر فعال و بهره بردار هستند.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: در طول سه سال اخیر 163 واحد تولیدی بهره بردار راکد و غیر فعال با اشتغالزایی 2500 نفر احیا و به چرخه تولید برگشتند.
صفاری افزود: ایجاد و احداث شهرک صنعتی جدید دولتی در دستور کار این شرکت نیست اما سیاست و حمایت ما احداث شهرک‌های غیر دولتی بوده که یکی از اولویت ها اساسی این شرکت احداث شهرک تخصصی اصناف می باشد.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین بیان کرد: در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان جهت استقرار در شهرک های صنعتی مشوقهایی از قبیل پرداخت عوامل نقدی و اقساط بلند مدت می باشد.
وی افزود: تولید انرژی های تجدید پذیر جهت جبران کمبود برق با ایجاد شهرک تخصصی انرژی خورشیدی در استان اجرا شده که در حال حاضر 33 قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در این شهرک انرژی منعقد شده است.

739842