فرمانده انتظامی استان قزوین؛

یک انبار دارویی غیر مجاز در قزوین پلمپ شد

سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با دستورمقام قضایی، محل دپوی داروها پلمب و متهم به همراه پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.
تصویر یک انبار دارویی غیر مجاز در قزوین پلمپ شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع اقلام دارویی قاچاق در انبار یکی از داروخانه‌های شهرستان قزوین، تحقیقات نامحسوس پلیس در این زمینه آغاز شد.

با شروع تحقیقات میدانی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی قزوین موفق شدند مالک یکی از داروخانه‌های شهر قزوین را که در زمینه دپوی غیرمجاز انواع اقلام دارویی خارجی فعالیت می‌کرد، شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی کنند.
وی گفت: با محرز شدن فعالیت غیرقانونی این فرد، مأموران پلیس امنیت اقتصادی پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، در بازرسی از انبار شناسایی شده در شهرستان قزوین، موفق به کشف ۹۹۵ هزار و ۲۸۰ قلم انواع دارو، مکمل و تجهیزات پزشکی خارجی قاچاق شدند.
وی افزود: ارزش ریالی اقلام دارویی کشف شده از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی قزوین ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
گفتنی است با دستور مقام قضایی، محل دپوی داروها پلمب و متهم به همراه پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

728436