امام جمعه قزوین:

اقامه نماز رهبر شیعیان جهان بر پیکر رهبر شهید مقاومت سنی موجب انسجام محور مقاومت شد

حجت الاسلام علی بخشی امام جمعه شهر افبالیه در خطبه های نماز جمعه این هفته عنوان کرد: نمازی که رهبری بصیر محور مقاومت یعنی مقام معظم رهبری به عنوان عالی‌ترین مقام تشیع جهان و ولی امر مسلمین جهان بر پیکر رهبر مجاهد و مبارز مقاومت فلسطین که اهل سنت هست خواندند، از هزاران بمب اتم تاثیرش بیشتر بود زیرا که موجب تقویت و اتحاد و انسجام بیش از پیش محور مقاومت در آینده خواهد بود.
تصویر اقامه نماز رهبر شیعیان جهان بر پیکر رهبر شهید مقاومت سنی موجب انسجام محور مقاومت شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین علی بخشی امام جمعه شهر اقبالیه در خطبه‌های این هفته با اشاره به سفر اخیر نتانیاهو به آمریکا و سخنرانی وی در کنگره و ابراز وحشت خود از رشد فزاینده مکتب سیاسی و الهی امام راحل (ره) بیان کردند: دشمن کارش را حساب شده پیش می‌برد. درست است که ما به اسرائیل لعن و نفرین می‌فرستیم اما این را بدانیم که تصمیم نهایی برای ترور شهید اسماعیل هنیه را در کنگره آمریکا گرفتند و آمریکا در این زمینه به نتانیاهو چراغ سبز نشان داده بود.

امام جمعه شهر اقبالیه با اشاره به شهادت شهید اسماعیل هنیه رهبر مقاومت فلسطین در کشورمان با هدف ایجاد اختلاف توسط دشمن، عنوان کردند: دشمن علاوه بر حذف فرمانده مقاومت فلسطین می‌خواهد محور مقاومت اتحادش را از دست بدهد زیرا که استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی از اتحاد محور مقاومت ضربه‌های متعدد دیده از جمله اینکه شکست داعش در سایه اتحاد محور مقاومت اتفاق افتاد. برای اینکه دشمن ، وحدت محور مقاومت را بر هم بریزد سردار سلیمانی را در عراق و شهید هنیه را در ایران شهید می کند تا شاید بتواند وحدت دشمن شکن محور مقاومت را از بین ببرد که در صورت پدید آمدن اختلاف، پیروز اصلی میدان، آمریکا و اسرائیل خواهد بود.
رییس شورای فرهنگ عمومی شهر اقبالیه اظهار داشت: نمازی که رهبری بصیر محور مقاومت یعنی مقام معظم رهبری به عنوان عالی‌ترین مقام تشیع جهان و ولی امر مسلمین جهان بر پیکر رهبر مجاهد و مبارز مقاومت فلسطین که اهل سنت هست خواندند، از هزاران بمب اتم تاثیرش بیشتر بود زیرا که موجب تقویت و اتحاد و انسجام بیش از پیش محور مقاومت در آینده خواهد بود.

729126