این خانم نماینده در دیدار با رئیس جمهور چه گفت و چه خواست؟!

دکتر فاطمه محمدبیگی در دیدار با رئیس جمهور خواستار دقت در فرایند انتخاب وزرای پیشنهادی، توجه ویژه دولت چهاردهم به ابر پروژه چشمه نور در قزوین و دعوت از رئیس جمهور منتخب برای سفر به استان قزوین زادگاه شهید رجایی اولین رئیس جمهور شهید کشورمان شد.
تصویر این خانم نماینده در دیدار با رئیس جمهور چه گفت و چه خواست؟!

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین ؛ دکتر فاطمه محمدبیگی نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان در دیدار اعضای این کمیسیون با دکتر پزشکیان ضمن تبریک انتخاب ایشان، به اهمیت مسئولیت خطیر ریاست‌جمهوری تاکید کرد و گفت: بی شک موفقیت رئیس جمهور و دولت موفقیت همه است. از دکتر پزشکیان خواستیم در فرایند انتخاب وزرای پیشنهادی، از انتصاب افرادی که دارای سوابقی هستند که موجب ریزش سرمایه اجتماعی می‌شود حتماً پرهیز شود و به جای افراد صرف سیاسی و حزبی از افراد فنی متخصص و متعهد با دید روشن و دارا بودن شاخصه های مد نظر رهبر معظم انقلاب استفاده شود. اگر چشم انداز درست در این خصوص تعریف نشود شاهد از دست رفتن نیروهای متخصص متعهد خواهیم بود.

دکتر محمدبیگی در این دیدار همچنین ضمن تاکید بر اهمیت و ضرورت نگاه ویژه به دو محور سلامت و خانواده در دولت چهاردهم، خواستار نشست رئیس جمهور با فراکسیون زنان و خانواده، توجه ویژه دولت چهاردهم به ابر پروژه چشمه نور در قزوین و دعوت از رئیس جمهور منتخب برای سفر به استان قزوین زادگاه شهید رجایی اولین رئیس جمهور شهید کشورمان شد.

739844