اعزام تیم رسانه ای قزوین به کربلای معلی برای انعکاس مواکب

حجت الاسلام عباس افشار مسول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین حسینی استان قزوین در چهارمین جلسه این ستاد که با حضور استاندار قزوین برگزار شد، گفت: امسال هم تیم رسانه ای برای پوشش مواکب استان اعزام میشود تا انعکاس آن در شبکه استانی مرکز قزوین و همچنین در صدای مرکز قزوین را شاهد باشیم.
تصویر اعزام تیم رسانه ای قزوین به کربلای معلی برای انعکاس مواکب

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ حجت الاسلام عباس افشار مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین حسینی استان قزوین در چهارمین جلسه این ستاد که با حضور استاندار قزوین برگزار شد؛ گفت: امسال هم تیم رسانه ای برای پوشش مواکب استان اعزام میشود تا انعکاس آن در شبکه استانی مرکز قزوین و همچنین در صدای مرکز قزوین را شاهد خواهیم بود.

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین حسینی قزوین بیان کرد: شعار امسال مراسم اربعین کربلا طریق الاقصی تعیین شده و در کمیته فرهنگی و آموزشی تلاش میکنیم که دراین تجمع میلیونی یک دستاورد فرهنگی داشته باشد و یک نفر از موکب را مسئول فرهنگی معرفی میکنیم.

وی ادامه داد: امسال ۶۰ نفر مبلغ با همکاری اداره اوقاف اعزام خواهند شد.

وی اظهار کرد: امسال قرار است یک نفر مسول فرهنگی در هر موکب معرفی شوند و در ارزشیابی مواکب این موضوع لحاظ میشود.

حجت الاسلام افشار بیان کرد: مسابقات فرهنگی و عکاسی با گوشی تلفن همراه با همکاری ستاد مردمی، مسابقه کتابخوانی با همکاری ستاد نماز، برگزاری نماز جماعت و غرفه کودک برای کودکان عراقی و اهدا هدایا به کودکان عراقی می‌باشد.

وی اظهار کرد: امسال هم تیم رسانه ای برای پوشش مواکب استان و انعکاس آن در شبکه استانی مرکز قزوین و همچنین در صدای مرکز قزوین انجام خواهد شد.

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین حسینی استان قزوین همچنین از استاندار قزوین و معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین و دبیر مردمی ستاد اربعین حسینی استان قزوین از حمایت و همکاری با کمیته فرهنگی قدردانی نمود.

739838