مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس اعلام کرد:

توزیع 3387 اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان جنوب فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: به‌منظور کمک به سیل‌زدگان اخیر جنوب فارس تعداد 3387 مورد از اقلام موردنیاز بین آنان توزیع‌شده است.
تصویر توزیع 3387 اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان جنوب فارس

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس خاطرنشان کرد: اقلام موردکمک سیل‌ زدگان جنوب فارس شامل یخچال، فریزر، کولرگازی، لباسشویی، فرش، پتو و نیز تعمیر و مرمت منازل مسکونی و دیگر موارد موردنیاز به ارزش 61 میلیارد و 548 میلیون ریال تهیه و در حال توزیع است.

وی با اشاره به اینکه در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب استان و نیز جاری شدن سیلاب خسارات بسیاری به منازل، دام و طیور و لوازم ساکنان این مناطق شده است، افزود: با همکاری بنیاد مستضعفان، منابع امدادی و کمک‌های خیران اقلام موردنیاز آسیب دیدگان تهیه و در حال توزیع است. بذرافشان یادآور شد: تاکنون به 602 خانوار آسیب‌دیده مبلغ 3 میلیارد و 387 میلیون ریال مساعدت پرداخت‌شده و نیز بیش از 6 میلیارد ریال بسته‌های غذایی تهیه و در بین آسیب دیدگان توزیع‌شده است.

مدیرکل امداد فارس با اشاره به خسارت‌های وارده به دام و طیور مددجویان ساکن در این مناطق گفت: 365 رأس دام سبک و سنگین به ارزش 11 میلیارد و 400 میلیون ریال خریداری و در حال توزیع به مددجویانی که دام آنان براثر حادثه سیل اخیر تلف شده است.

381406