مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس اعلام کرد:

آغاز بکار شرکت‌ دانش سلامت کوثر فارس؛ 21 دی ماه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: برای نخستین‌ بار شرکت  دانش سلامت کوثر استان ‌فارس‌ با‌ 500 قلم‌ کالای ضروری تجهیزات پزشکی 21 دی‌ماه‌ با حضور وزیر بهداشت‌ در شهرک‌ صنعتی شیراز راه‌اندازی می‌شود.
تصویر آغاز بکار شرکت‌ دانش سلامت کوثر فارس؛ 21 دی ماه

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، حجت‌الاسلام عباس موسوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ایمپلنت‌های ارتوپدی ستون فقرات، نوروسرجری، دندانی و طب‌ ورزشی ازجمله تولیدات‌ شرکت‌ است.

وی با اشاره به اینکه شرکت دانش‌بنیان سلامت کوثر تنها تولیدکننده ایمپلنت در کشور است که نیاز به‌ واردات از دیگر کشورها ندارد، افزود: تولیدات این شرکت از محل موقوفات در اختیار مردم و نیازمندان به تجهیزات پزشکی قرار‌می گیرد.

موسوی بیان داشت: شرکت دانش سلامت کوثر در زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع، زیر‌بنا 6 هزار متر، بیش از 220 هزار قطعه پزشکی مهره‌های‌ کمر، فک و صورت از سوی این‌ شرکت می‌شود.

وی‌ اضافه کرد: برون‌رفت از مشکلات اقتصادی به‌ویژه تحریم‌های اقتصادی از سوی آمریکا و همدستان جنایتکارش و‌ نیز‌ رسیدن به خودکفایی قطعات و تجهیزات پزشکی از دیگر اهداف شرکت است.

ایران جز 5 تولیدکننده پیچ و پلاک فک ‌و صورت است

مدیر‌عامل شرکت موقوفه دانش‌بنیان سلامت‌ کوثر فارس در ادامه این نشست افزود: ایران با تولید پیچ و پلاک فک جز 5 کشور دنیا قرار دارد و در این راستا به خودکفایی رسیده است.
محمدرضا محمدی خاطرنشان کرد: تولیدات این‌‌‌ شرکت در بیمارستان‌های نمازی، چمران و نیز امام خمینی‌ تهران و دیگر بیمارستان‌های کشور ارسال و در صورت افزایش تولید به عراق، سوریه وعمان ‌صادر می‌شود.

378807