فارس

دریکصد و پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز؛

شهردار غایب بود و سه دستورکار از صحن شورا خارج شد!

یکصد و پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز در بستر فضای مجازی، عصر دیروز در حالی برگزار شد، که غیبت شهردار شیراز منجر به تذکر رئیس شورا و خروج سه دستور کار پیشنهادی شهرداری از صحن علنی شورا شد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس گفت: با هدف حفظ انفال و جلوگیری از زمین‌خواری ۱۳۵ هزار متر مربع‌(۱۳ و نیم هکتار) از اراضی ملی استان واقع در پلاک امیرآباد دهچاه شهرستان نی‌ریز از دست متصرفان و سودجویان آزاد شد.
انتشارات یک‌صفحه‌ای با تولید محتواهای خواندنی و ارزشمند، مدت‌هاست که در نبرد با بی‌میلی و بی‌رغبتی به مطالعه پیروز شده است. در این روزهای کرونایی نیز، خلاقیت‌هایی نو در تولید و ارائه محتوا بر سیل مخاطبان کتاب‌های یک‌صفحه‌ای افزوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم خبر داد:

نصب دومین دستگاه اکسیژن‌ساز برای بیماران کرونایی در جهرم


دومین دستگاه اکسیژن ساز ویژه بیماران کرونایی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در بیمارستان پیمانیه جهرم نصب شد. روزانه بیش از ۳۰۰ کپسول اکسیژن در این بیمارستان مصرف می‌شود.
دومین دستگاه اکسیژن ساز ویژه بیماران کرونایی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در بیمارستان پیمانیه جهرم نصب شد. روزانه بیش از ۳۰۰ کپسول اکسیژن در این بیمارستان مصرف می‌شود.
یک کارآفرین در حوزه سنگ‌ با اشاره به اینکه باید قدمی برای معضل بیکاری برداشته شود زیرا بیکاری مادر تمام مشکلات است، گفت: تصمیم ما بر آن بوده که در تمامی نقاط کارمان، از کارگران بومی همان منطقه استفاده شود.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تاکید کرد:

حضور ایثارگرانه آتش نشانان شیرازی در حادثه واژگونی تانکر ۳۰هزار لیتری

واژگونی خطرناک یک دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری حامل میعانات گازی در گردنه باجگاه، با تلاش و ایثارگری ۷ ساعته آتش نشانان شیرازی امدادرسانی شد.
یادداشت/ اعتماد یکی از محورهای اساسی رابطه سالم در جامعه خصوصا جامعه دینی محسوب می‌شود. اخلاقی نیکو و پسندیده که در نتیجه رفتارهای سالم و عاری از نیرنگ بین دو نفر شکل می‌گیرد و آنقدر حائز اهمیت بوده و هست که در گذشته‌های نه چندان دور، بنای آن بر روی یک تار سبیل هم استحکام داشت.
عمق اثر و اهمیت امنیت در زندگی بشر، همواره آن را به میدان دیدها کشانده و فاتح قله‌ی گوش‌ها و سرتمه‌باز زبان‌های بی‌شماری کرده است.در طول تاریخ، قوانین زندگی انسان، بر اساس نیازهای پیچیده‌ی او شکل‌گرفته و به مرحله اجرا درآمده است و امنیت نیز به‌عنوان یک نیازاساسی اجتماعی هدف بسیاری از گردانندگان اجتماع‌های کوچک و بزرگ بوده که پیاده‌سازی آن اطمینان خاطر جامعه را فراهم می‌آورد.
مدیرعامل اتحادیه باغداران فارس خبر داد:

۲۴ هزار نهال کشت بافت خرمای مجول وارد فارس شد

مدیرعامل اتحادیه باغداران فارس گفت: در فاز دوم طرح اصلاح نخلستان‌های استان فارس و کشور، اتحادیه باغداران فارس با سرمایه‌گذاری و همکاری بخش خصوصی ۲۴ هزار نهال کشت بافت خرمای مجول از کشور امارت متحده عربی وارد و در حال سپری کردن دوره قرنطینه در گلخانه می‌باشند که‌ به محض اتمام دوره قرنطینه در کشور توزیع خواهد شد..
برای اولین بار در قیروکارزین؛

کاکتوس اپونتیا به قیروکارزین رسید

مسئول گیاهان دارویی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین از کاشت آزمایشی گیاه کاکتوس اپونتیا برای اولین بار در این شهرستان در سطح یک هکتار خبر داد.
سازمان آگهی های پرسون