مدیر عامل برق منطقه‌ای استان فارس

حضور استان فارس در نخستین جشنواره ملی برق و رسانه

مدیر شرکت برق منطقه‌ای استان فارس گفت: حضور استان فارس در نخستین‌ جشنواره ملی که در تهران برگزار می شود از جمله فعالیت‌های علمی و‌ پژوهشی شرکت برق منطقه‌ای استان فارس است.
تصویر حضور استان فارس در نخستین جشنواره ملی برق و رسانه

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس گفت: استان فارس در نخستین جشنواره ملی‌ برق و رسانه که در تهران برگزار می شود حضور می یابد.

محمد رضا سلاحی اظهار داشت: نخستین‌ جشنواره ملی برق و رسانه با شعار محوری همدلی رسانه، صنعت برق، استمرار خدمت با موضوع توسعه مشارکت رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در حوزه انرژی، ارج نهادن به تلاش‌ها و فعالیت‌های اصحاب رسانه در مواجهه با چالش‌های حوزه برق، اطلاع رسانی و گاهی بخشی اقتصاد، تشویق حرفه‌ای‌، گسترش نقش رسانه‌ها در حمایت از بازار برق و بورس انرژی از جمله اهداف‌ جشنواره ملی‌ است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس تصریح کرد: تیتر، گزارش، مصاحبه، خبر، اینفوگرافی، طنز، کاریکاتور، سرمقاله، یادداشت، عکس، گرافیک و موشن‌گرافی، ویدیو ژورنال، اسلایدشو مهم‌ترین محورهای جشنواره است.

وی اضافه کرد: اقتصاد برق، موضوع تعرفه‌ها، یارانه، طرح‌های تشویقی مشترکان برق، آسیب شناسی نرخ واقعی و تکلیفی، چالش‌ها و فرصت‌های خرید تضمینی، استفاده از تجربه‌های بین‌المللی در بهبود اقتصاد، محیط زیست، پایداری شبکه‌ها، برق‌رسانی در شرایط سخت و مصرف در وسایل سرمایشی از دیگر آثار ارسالی است.

این‌ مسئول ابراز داشت: مدیریت مصرف برق در صنایع تجاری، خانگی، روشنایی معابر، رمز ارزها‌ و نیز اهمیت صنعت برق در فرآیند توسعه اقتصادی، احداث نیروگاه‌های مقیاس کوچک و جبران ناترازی انرژی، اطلاع رسانی، آگاهی‌دهی، فرهنگ‌سازی در مصرف و نقش‌ رسانه در مدیریت بحران صنعت برق از محورهای جشنواره است.

سلاحی اظهار داشت: نفرات اول در هر یک از بخش‌ها شامل تندیس زرین، لوح تقدیر و مبلغ 50 میلیون ریال، نفرات دوم، تندیس سیمین، لوح تقدیر و مبلغ 30 میلیون ریال، نفرات سوم تندیس برنزین، لوح تقدیر و مبلغ 15 میلیون ریال اهدا می گردد.

مدیر شرکت برق منطقه‌ای فارس خاطر نشان کرد: مهلت ارسال از اول تا پایان شهریورماه هزارو 402 و نیز در وب‌ سایت جشنواره به نشانی www.festivalenergy.ir بارگذاری می شود.

گفتنی است شرکت کنندگان برای اطلاع بیشتر به دبیرخانه جشنواره به شماره 02127935047 و شماره تلفن فضای مجازی یا پیام رسان‌های، روبیکا، بله، ایتا و نیز با شماره 09215529747 تماس برقرار کنند.

510679