استاندار فارس خبر داد:

مقام نخست آبفا شیراز در جشنواره شهید رجایی

استاندار فارس گفت: آبفا شیراز در سومین سال متوالی در جشنواره شهید رجایی مقام نخست کسب کرد که نشان از تلاش مجموعه این شرکت در مقابله با خشکسالی و کم آبی در کلانشهر شیراز است.
تصویر مقام نخست آبفا شیراز در جشنواره شهید رجایی

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، استاندار فارس گفت:شرکت آب و فاضلاب شیراز برای سومین سال متوالی به عنوان دستگاه برگزیده استان فارس، در بیست و ششمین جشنواره‌ شهید رجایی انتخاب شد.

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس اقدامات آبفا در حوزه روستایی را بی‌سابقه دانست و اظهار داشت: تلاش‌های موثر آبفا شیراز جهت گذر از تنش‌های آبی فصل گرم شایسته قدردانی است.

در متن لوح تقدیری که به عنوان رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی به بهمن بهروزی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل آبفا شیراز اهدا شد، آمده است: از آنجا که در اجرای مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و بر اساس نتایج حاصله از ارزیابی عملکرد سال1401 دستگاه‌های اجرایی استان در مجموع امتیاز شاخص‌های عمومی و اختصاصی رتبه برتر را کسب نموده اید، بدینوسیله از همت و تلاش ارزنده ی جنابعالی و تمام همکاران آن دستگاه در راستای توسعه و اعتلای استان و تحقق اهداف نقشه ی راه اصلاح نظام اداری، تقدیر به عمل می آید.

گفتنی است، در این آیین محمد علی طاهر دوست، معاون برنامه ریزی و توسعه ی سرمایه گذاری، لیلا کریمی، مدیر بودجه و برنامه‌ ریزی و عظیمه مظفری، رئیس اداره ارزیابی عملکرد شرکت آب و فاضلاب شیراز ضمن دریافت لوح تقدیر به عنوان عضو موثر گروه ارزیابی عملکرد دستگاه اجرایی استان در سال 1401 تجلیل شدند.

521007