اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی برق متطقه ای فارس

مدیر امور تدارکات و قراردادهای برق منطقه‌ای استان فارس‌ گفت: 8 طرح مناقصه‌ای در شرکت برق منطقه‌ای استان فارس در زمینه عمرانی و اقتصادی اجرا شده است.
تصویر اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی برق متطقه ای فارس

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیر امور تدارکات و قراردادهای برق منطقه‌ای فارس گفت: 8 مناقصه در راستای اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی در برق منطقه ای فارس اجرا و عملیاتی شده است.

رسول پساوند امروز در حاشیه اجرای این طرح افزود: برگزاری 8 مناقصه در یک روز رکورد کم نظیری به شمار می آید و ضمن رعایت تشریفات مناقصات و بر اساس موازین قانونی این روند انجام گرفته است.

مدیر امور تدارکات و قراردادهای برق منطقه‌ای فارس خاطر‌نشان کرد:کمیسیون مناقصات در شرکت برق منطقه‌ای فارس با رعایت همه الزامات قراردادها و مناقصات و بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی برنامه‌های خود را به پیش می برد.

پساوند مبالغ تمامی مناقصات انجام شده در یک روز در برق منطقه‌ای فارس را بیش از هزارو 571 میلیارد ریال برآورد کرد، و گفت : قطعا مدیریت این میزان مناقصه و برگزاری قانونی آن با رعایت همه تشریفات کاری سخت و دشوار است که با درایت و همراهی اعضای کمیسیون مناقصه و همکاران امور قراردادها و مناقصات به خوبی انجام شده است.

510367