شیراز در زیر ساخت‌های ورزشی‌ فقیر است

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی‌ شیراز گفت: شیراز در زیر‌ ساخت‌های ورزشی فقیر و از موقعیت مناسبی‌ برخوردار نیست.
تصویر شیراز در زیر ساخت‌های ورزشی‌ فقیر است

به گزارش سایت خبری پرسون، معاون فرهنگی ورزشی شهرداری شیراز گفت: شیراز به دلیل فقر در زیر ساخت‌های ورزشی در صدد رفع این معضل هستیم.

محمد علی‌چوبینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای توسعه زیر ساخت‌های ورزشی در آبان ماه عملیات اجریی ۱۱ سالن ورزشی در ۲ طبقه مجزا ویژه برادران و خواهران و نیز پیش ‌بیینی احداث باغ بانوان، ۲ فرهنگسرا در منطقه ۲ و کشن با زیر بنای هزارو ۶۰۰ متر مربع از جمله پروژه‌های در دست اجرا است.

وی خاطر نشان کرد: احداث ۲۰ زمین چمن ورزشی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر، ۱۷ هزار و ۶۰۰ متر مربع سالن ورزشی غیر توپی، چاپ ۸ جلد دانشنامه به ۳ زبان خارجی، توسعه فرهنگسرای نجوم در میدان معلم، نگارخانه حرفه‌ای و استاندارد و فرهنگ سرای کتاب از دیگر خدمات معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شیراز است.

وی تصریح کرد: بهره‌برداری باغ کودکانه در آذرماه، طراحی پارک اوتیسم در زمینی به مساحت ۷ هزار متر مربع، نصب سازهای استرابرد در ۱۰۰ نقطه شیراز از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز است.

معاون هنری شهرداری شیراز در ادامه این نشست در مورد هفته حافظه افزود: اجرای ارکستر سمفونیک حافظ شیراز در ۱۷ و ۱۸ مهرماه، جشنواره خاطره سازی در قالب عکس و نقل خاطره حافظ به صورت‌ موضوعی و نیز مشاعره و حافظ خوانی از جمله برنامه‌های هفته حافظه در شیراز است.

روح الله مظفری تصریح کرد: نشست علمی حافظ با همکاری مرکز حافظ شناسی، سعدی و حافظ خوانی در ۲ روز در هفته در آرامگاه سعدی و حافظ و خوانش ۲۵۰ غزل حافظ در سنین ۶ و ۹ سالگی کودکان و نو نهالان از دیگر عملکرد معاون فرهنگی شهرداری شیراز در هفته حافظ است.

522261