سیستان و بلوچستان

نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام برای خط انتقال آب از سد زیردان تلاش و زحمات زیادی را متحمل شده امیدوارم مسوولان با ساخت سیستم تصفیه خانه این اقدام بزرگ را تکمیل کنند. ساخت تصفیه‌خانه آب برای ۴۰۰ روستای حوزه پایین دست سدزیردان چابهار برای دسترسی مردم این روستاها از آب بهداشتی و پایدار ضروری است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ظهار داشت: رعایت الزامات ایمنی در کارگاه های ساختمانی ضروری است و بدون تردید و اغماض با کارگاه‌های ساختمانی متخلف برخورد خواهد شد.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: شهرداری زاهدان با اعمال قوانین تخفیف ۵۰ درصدی در هزینه‌های صدور پروانه های واحدهای طرح نهضت ملی مسکن، نهایت همکاری و مساعدت را در جهت اجرای هر چه سریعتر این طرح مهم ملی انجام می‌دهد.
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک ۲۶۱ سمن در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، هنری، محیط زیست و گردشگری در این استان فعالیت می‌کنند.
بندر چابهار بزرگترین بندر اقیانوسی در جنوب شرقی ایران دارای ویژگی‌ها و جاذبه‌های منحصر به فرد اقتصادی و گردشگری است و شکوفایی و بهره مندی ار آنها، این منطقه بکر را به مقصد گردشگری جهانی تبدیل می‌کند.
زلزله ای به بزرگی ۵.۵ ریشتر در عمق ۱۶ کیلومتری زمین استان سیستان و بلوچستان - حوالی سرجنگل را لرزاند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهرگفت: ۲۱ نفر در پی واژگونی اتوبوس مسافربری در محور ایرانشهر ـ بم مصدوم‌شدن که حال 8 نفر وخیم گزارش شده است.
توسط نیروی دریایی سپاه انجام شد؛

کشف و ضبط 500 کیلو گرم مواد مخدر در آب‌های چابهار

فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار گفت: رزمندگان گشت اطلاعات پایگاه ، محموله ۵٠٠ کیلوگرمی موادمخدر از نوع حشیش را با هوشمندی و رصد مستمر کشف و توقیف کردند.