سیستان و بلوچستان

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری خاش گفت: تلاش می کنیم با بازدیدهای مکرر و نشست‌های کارگروه ساماندهی و تعزیرات آرد و نان شهرستان، نان با کیفیت در سفره‌های مردم بیاید و شاهد رضایتمندی مشتریان از خدمات واحدهای خبازی باشیم.
فرمانده انتظامی زاهدان از سرقت مسلحانه به بانک سپه شعبه خیابان ۲۰ متری مصلی زاهدان توسط راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت مسلح به سلاح کلاشینکف و کمری خبر داد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: نخستین محموله محصولات باغی و کشاورزی صادراتی با استفاده از کانتینرهای یخچالی از بندر شهید بهشتی چابهار به مقصد بندر ناواشیوا بمبئی هندوستان اعزام شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با کاهش 3 تا 10 درصدی سزارین نخست ‌زا طی شش ماهه اول سال جاری، در فهرست 5 دانشگاه علوم پزشکی برتر و موفق کشور در اجرای برنامه ترویج زایمان طبیعی قرار گرفت.
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به مواضع رهبری درباره وقایع ۸ مهر زاهدان گفت: از زمان ارائه گزارش به مقام معظم رهبری ایشان حساس شده پیگیری کردند و گزارش‌های مختلف را خوانده و نپذیرفتند و فرمودند: "حقیقت ماجرا را به من بگویید".