سیستان و بلوچستان

فرماندار دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان عنوان کرد: به همت بنیاد برکت و در راستای فقرزدایی ۱۵۰ طرح اشتغالزایی و اجتماع محور در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: اولین محموله تجهیزات بندر چابهار تا کمتر از دو هفته دیگر وارد استان می شود و با واردات تجهیزات به ارزش ۸ مییلون یورو قرارداد ۱۰ ساله با اپراتور هندی فعال می‌شود.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف قریب به ۲ تن موادمخدر در در شهرستان مهرستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: یک تن و ۸۴۳ کیلوگرم موادمخدر در درگیری مسلحانه پلیس با اعضای باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی در شهرستان مهرستان کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان خبر داد:

دستگیری۲۰ شرور مسلح و مجرم در زاهدان

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری ۲۰ شرور مسلح و مجرم تحت تعقیب مراجع قضایی در طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

مدیرحفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان:

ورود ملخ ها از هند و پاکستان به سمت مزارع سیستان ‌و بلوچستان

مدیرحفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی سیستان ‌و بلوچستان عنوان کرد: همزمان با ورود دسته‌های ملخ صحرایی از سمت هند و پاکستان به هرمزگان رصد این آفت در سطح یک میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار از مراتع این استان از آبان تاکنون انجام شده است.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب سیستان‌ و بلوچستان مطرح کرد:

پیشرفت 80 درصدی مجتمع آبرسانی روستایی چاه احمد تفتان

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب سیستان‌ و بلوچستان عنوان کرد: طرح آبرسانی به مجتمع روستایی چاه احمد تفتان با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال اجرا بوده و با تکمیل این طرح تا پایان امسال هفت هزار و ۷۰۰ نفر از جمعیت روستایی این شهرستان از آب پایدار بهره‌مند می‌شوند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در این سفر ۱۰ روزه به سیستان و بلوچستان اتصال یکهزار و ۲۰۰ روستا به شبکه اینترنت تا ۲ هفته آینده، تقویت پوشش جاده‌ای و ایجاد ارتباطات پایدار هدف‌گذاری شده است.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: بامداد امروز بانک صادرات شعبه زاهدان دچار آتش‌سوزی شد.
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت:

بررسی ۲۷۰۰ پرونده فاقدان شناسنامه در استان

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با عنوان اینکه در سال‌های گذشته افزون‌بر ۲۸هزار سجل برای فاقدان شناسنامه در سطح این استان صادر شده است افزود: همچنان ۲هزار و ۷۰۰پرونده دیگر نیز در دست بررسی است.
مدیر کل راهداری سیستان و بلوچستان:

۹۷۴ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان خط کشی شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: ۹۷۴ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این استان با صرفه جویی ۳۰ میلیارد ریالی اعتبارات خط کشی شد.
نائب رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور از آماده شدن اردوی تیم وزنه برداری بانوان با حضور هفت وزنه بردار زن کشور در زاهدان برای رقابت‌های آسیایی و جهانی خبر داد.

نماینده مردم چابهار بر شنیده شدن صدای تشنگی مردم جنوب سیستان و بلوچستان تاکید کرد و گفت: مبنای دین و بعثت پیامبران ایجاد عدالت در جامعه است این در حالی است که اصل سوم قانون اساسی نیز بر رفع تبعیض های ناروا و ایجاد امکانات عادلانه برای همه تاکید کرده است.