سیستان و بلوچستان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاش گفت:

تولید ٢٣ هزار تن علوفه یونجه خشک در شهرستان خاش

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاش سیستان وبلوچستان با بیان اینکه سالانه ٢٣ هزار تن علوفه یونجه خشک در شهرستان خاش تولید می شود افزود: خاش از نظر تولید یونجه و پرورش دام سبک و سنگین، قطب تولید محصولات دامی در استان سیستان و بلوچستان محسوب می شود.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و 128 هزار و 683 مسافر در هفت ماهه سال جاری در قالب 121 هزار و 670 سفر وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای استان شامل اتوبوس، مینی بوس و خودروهای سواری کرایه برون شهری در این استان جابجا شدند.
ستاد اجرایی فرمان امام گفته برای روستای "گواتامک" که کلیپش جنجالی شده بود، مدرسه می‌سازد، اما رئیس آموزش و پرورش منطقه می‌گوید: گواتامگ مشت نمونه خروار بود، مدارسی داریم که اوضاع‌شان وخیم‌تر است.
قالیباف در اولین روز نظارت میدانی از استان سیستان و بلوچستان:

سیستان "گنج پنهان" است / پیگیر توسعه استان هستم

رئیس مجلس شورای اسلامی در روز نخست نظارت میدانی در زاهدان در منطقه محروم میرآباد در حاشیه چابهار و در گفت‌وگویی بدون واسطه با مردم این مناطق گفت: سیستان و بلوچستان "گنج پنهان" است
با توجه به سفر قریب‌الوقوع رئیس قوه مقننه به سیستان و بلوچستان، در دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با محمدباقر قالیباف روند توسعه استان مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت.
مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، گفت: تعزیرات حکومتی آمادگی برخورد فوری و بدون اغماض با متخلفین توزیع سلیندر گاز را دارد و در همین راستا اگر پرونده ای تشکیل شود به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد.
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: مهرماه سال جاری ۴۵ هزار اصله نهال گل محمدی، تهیه و بصورت رایگان در اختیار کشاورزان مناطق روستایی شهرستان های نیمروز، زابل، زهک وهامون قرار گرفت.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

رشد ۹۵ درصدی صادرات کالاهای غیرنفتی از بندر چابهار

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: صادرات کالاهای غیرنفتی از بندر چابهار از ابتدای سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۵درصد رشد داشته است.