سیستان و بلوچستان

سفیر جمهوری اسلامی پاکستان در تهران با عنوان اینکه چابهار به عنوان یک منطقه راهبردی می‌تواند دروازه پاکستان برای دسترسی به کشورهای خاورمیانه باشد افزود: برای همین باید روابط را روز به روز گسترش داد.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک:

سارق حرفه ای هنگام فرار کشته شد

فرمانده انتظامی شهرستان زهک گفت: سارق مسلح سابقه داری که با صحنه سازی و کمک همدستان خود قصد فرار از دست مأموران را داشت زمین گیر شد.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

یکی از مرز داران هنگ مرزی زابل در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با اعلام درگیری مسلحانه مرز داران با اشرار مسلح و قاچاقچیان موادمخدر در منطقه مرزی زهک، از شهادت یک تن از دلاور مردان مرزبانی خبر داد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان‌ و بلوچستان:

اصلاح مواد قانونی در زمینه گسترش بیمه زنان یک ضرورت است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان‌ و بلوچستان گفت: حمایت از قوانین مربوط به خانواده و اصلاح مواد قانونی در زمینه گسترش بیمه زنان یک ضرورت است و مباحث مربوط به بانوان از یک بند در قانون برنامه توسعه باید به یک قانون مجزا تبدیل، تدوین و تصویب شود.

منطقه ای محروم با مردمانی محروم؛

بابا نان داد/ بابا نان را قسطی خرید!

فضای این روزهای کشور، ما را دلتنگ وعده های انتخابات ریاست جمهوری می کند تا دوباره چشم انتظار مسئولانی جدید با وعده های شیرین و رویایی باشیم تا حداقل امید به آینده و رویای اقتصادی قوی  و مردم شاد مرهمی بر دل های زخم دیده مردم شریف ایران باشد.
مدیر امور توزیع برق راسک و سرباز در جنوب سیستان‌ و بلوچستان خبر داد:

اصلاح و بازسازی خط ۲۰ کیلوولت برق راسک

مدیر امور توزیع برق راسک و سرباز در جنوب سیستان‌ و بلوچستان از اصلاح و بازسازی خط ۲۰ کیلو ولت برق شهر راسک با اعتباری حدود ۴۴۰ میلیون تومان خبر داد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گفت:

صنایع دستی سفیر فرهنگ سیستان‌ و بلوچستان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان‌ و بلوچستان عنوان کرد: هر اثر صنایع‌دستی که به ‌فروش می‌رسد غیر از اشتغالزایی و ارزآوری، سفیر فرهنگ سیستان و بلوچستان محسوب می‌شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:

۴۷۰۰ بازدید از واحدهای صنفی سیستان و بلوچستان انجام شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تیم های نظارتی بهداشت محیط این دانشگاه با همکاری سایر دستگاه های اجرایی دست‌اندرکار در اجرای طرح شهید سلیمانی از چهار هزار و ۷۲۶ واحد صنفی و مراکز عمومی سیستان و بلوچستان بازدید کردند.

مدیر کل حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان:

جابجایی کالا در سیستان و بلوچستان از مرز سه میلیون تن گذشت

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: سه میلیون و ۱۰۵ هزار و ۱۱۰ تن کالا با ۱۹۳ هزار و ۹۳ سفر باری در هشت ماهه سال جاری توسط ۱۹۳ هزار و ۹۳ سفر ناوگان باری در استان حمل شده است.
نماینده ولی فقیه در سیستان ‌و بلوچستان:

رفع مشکلات کادر درمان در مبارزه با کرونا بسیار حائز اهمیت است

نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: شیوع گسترده ویروس کرونا و طولانی شدن آن خستگی کادر درمان را بیشتر می‌کند و لازم است تا برای ایجاد انگیزه بین‌نیروها به مشکلات و خواسته هایشان رسیدگی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان‌ و بلوچستان:

بهسازی فضای پایانه‌های مرزی سیستان‌ و بلوچستان ضروری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان‌ و بلوچستان گفت: بهسازی و متناسب‌سازی فضای پایانه‌های مرزی این استان با توجه به حجم مبادلات اقتصادی آن‌ها یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

سرپرست اکیپ راهداری وحدت سیستان گفت:

لایروبی پل های سیستان جهت ورود سیلاب احتمالی زمستانه

سرپرست اکیپ راهداری وحدت سیستان از انجام برنامه ریزی های لازم و آمادگی نیروهای راهداری در برابر وقوع احتمالی سیلاب و بارندگی در شمال استان با لایروبی هشت دستگاه پل بزرگ منطقه خبر داد.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان:

کشت پاییزه گندم به حدود ١٢ هزار هکتار رسید

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون کشاورزان استان حدود ١٢ هزار هکتار از اراضی کشاورزی خودرا به زیر کشت گندم برده اند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

دستگیری عاملان تعرض به ماموران انتظامی زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی و تعرض به ماموران انتظامی در میدان کوزه شهر زاهدان خبر داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

حدود ۲ تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و ۸۰۲ کیلو و ۹۵۵ گرم انواع مواد مخدر طی ۲ عملیات جداگانه توسط نیروی انتظامی در این استان کشف شد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان:

۲ هزار هکتار از مزارع کشاورزی سیستان ‌و بلوچستان زیر کشت کلزا می‌رود

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: امسال ۲ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان به کشت دانه روغنی کلزا اختصاص می‌یابد.
فرماندار شهرستان تفتان در سیستان و بلوچستان گفت:

توزیع ۳۵ تن کالای اساسی طرح تنظیم بازار در شهرستان تفتان

فرماندار شهرستان تفتان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با هدف جبران کمبود احتمالی کالاهای اساسی در شهرستان؛ کاهش قیمت کالاها و سهولت دسترسی شهروندان ۲۰ تن روغن خوراکی و ۱۵ تن برنج ویژه شهرستان تفتان جذب شده است که با برنامه ریزیهای صورت گرفته پس از انتخاب عاملین توزیع در همه نقاط شهرستان و مراکز دهستانها با نرخ مصوب تنظیم بازار توزیع خواهد شد.
مدیرکل بنادر سیستان و بلوچستان گفت:

ایجاد تحول جدی در ترانزیت کالا به افغانستان

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: با اتمام ساخت پروژه خواف _ هرات و اتصال آن به بندر چابهار از طریق راه آهن سراسری به بندر چابهار، مسیر به صرفه و اقتصادی برای ترانزیت کالاهای افغانستان ایجاد خواهد شد و تحول شگرفی در حمل و نقل را رقم خواهد زد.