شرکت 77 درصدی مردم خاش در انتخابات

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر ۷۷ درصد از مردم این شهرستان در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شرکت کردند.
تصویر شرکت 77 درصدی مردم خاش در انتخابات

به گزارش سایت خبری پرسون از سیستان و بلوچستان، صاحب گل صالحی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مردم با بصیرت و انقلابی این شهرستان با لبیک گفتن به ندای رهبری حماسه ای ماندگار را خلق کردند.

وی بیان کرد: رای گیری از ساعت هفت صبح روز جمعه آغاز و تا حوالی دو بامداد روز شنبه ادامه داشت و تا این لحظه همچنان کار بازشماری و جمع بندی آرا تداوم دارد و تلاش می کنیم هر چه سریعتر نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و دوره ششم شوراهای شهر و روستا را اعلام کنیم.

فرماندار خاش گفت: افزون بر ۲۵۰۰ نفر از عوامل اجرائی، نظارت، بازرسی، انتظامی، ناظرین شورا و غیره در برگزاری انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری و دوره ششم شوراهای شهر و روستا با ستاد انتخابات همکاری داشتند.

صالحی افزود: انتخابات در ۱۱۳ شعبه اخذ رای شامل ۳۴ شعبه ثابت و ۷۹ شعبه سیار با استقبال گرم مردم فارس و بلوچ و شیعه و سنی خاش برگزاری شد.

وی اظهار داشت: ۹۳۵ عضو شورای شهری و روستایی برای تشکیل شوراهای شهر خاش، ده رئیس ایرندگان و اسماعیل آباد و ۳۰۴ شورای روستایی در پایان انتخابات امروز به مردم معرفی شدند.

صالحی ادامه داد: شورای شهر خاش هفت نفره و شوراهای شهرهای ایرندگان و اسماعیل آباد پنج نفره اند.

رئیس ستاد انتخابات خاش اظهار کرد: در بسیاری از شعب اخذ رای شاهد حضور گرم و پرشور مردم هستیم.

وی از استقبال باشکوه مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه در حوزه انتخابیه خاش قدردانی کرد.

منبع:ایسنا

306766