الزام دستگاه‌های اجرایی سیستان‌ و بلوچستان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی

رییس کمیته منابع انسانی ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا دستگاه‌های اجرایی استان ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایجاد شرایط برای صیانت از جان کارکنان خود هستند.
تصویر الزام دستگاه‌های اجرایی سیستان‌ و بلوچستان  به رعایت پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش سایت خبری پرسون از سیستان‌ و بلوچستان، حمید دهمرده زاده در چهارمین نشست کمیته منابع انسانی و ادارات ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا با هدف بررسی شرایط موجود و ارائه راهکارهای موثر در جهت پیشگیری از بروز این ویروس در بین کارکنان ادارات برگزار شد اظهارکرد: با توجه به شیوع گسترده و جهش ویروس کرونا طی روزهای اخیر و رشد فزاینده تعداد بیماران در استان؛ تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادها و ادارات ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا در راستای صیانت از جان کارکنان مربوطه هستند.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظفند ضمن رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی در محیط‌ کار، دورکاری کارکنان را براساس رنگ‌بندی هر شهرستان طبق ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه مدیریت کنند.

رییس کمیته منابع انسانی ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا همچنین بر ضرورت فعال کردن میز خدمت به منظور پاسخگویی به ارباب رجوع و جلوگیری از ورود افراد به محیط داخلی ادارات، رعایت فاصله اجتماعی، تهویه مناسب در محل کار و استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده تاکید کرد.

منبع:ایسنا

309653