سیستان و بلوچستان

در پیک پنجم کرونا و شدت بالای همه‌گیری در استان سیستان‌و بلوچستان، شرکت بیمه کوثر در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، 100 دستگاه اکسیژن‌ساز را برای استفاده اقشار محروم و آسیب پذیر به هلال احمر این استان اهدا کرد.
سرپرست بخشداری دامن در مراسمی با حضور معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر و جمعی از مسوولان، معرفی شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: 21 دستگاه ماینر استخراج غیر مجاز ارز دیجیتال در بازرسی از یک واحد صنفی در شهر زاهدان کشف و جمع‌آوری شد.
فرماندار دشتیاری در جنوب سیستان و بلوچستان و همجوار سواحل مکُران سیراب شدن هشت هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی پایین دست و افزایش تولید و اشتغال را نتیجه تکمیل طرح آبخیزداری در بخش باهوکلات این شهرستان دانست.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان اعلام کرد: عوارض ناشی از گرد و غبار باعث شد 537 نفر راهی بیمارستان شوند که از این تعداد 107 نفر به علت شدت عارضه بستری شدند.
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز پیک بیماری درسیستان و بلوچستان پابرجاست تاکید کرد: حمایت بخش های مختلف و حضور مسئولان درمانی در سطح استان روحیه مثبتی را برای مقابله با موج پنج بیماری کرونا ایجاد کرده است.