فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

انهدام گروهک تروریستی وابسته به «جیش الظلم» در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان این‌ که تعداد 6 نفر از اشرار مسلح منطقه در اجرای طرح رعد دستگیر و نیز یک تیم 3 نفره گروهک های معاندان و عناصر اصلی گروهک جیش الظلم متلاشی شدند، گفت: این تیم عاملان اصلی شهادت رئیس پلیس آگاهی سراوان سرهنگ «علیرضا شهرکی» و همسرشان بوده اند.
تصویر انهدام گروهک تروریستی وابسته به «جیش الظلم» در سراوان

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار دوستعلی جلیلیان امروز دوشنبه در جمع اصحاب رسانه از اجرای اولین مرحله از طرح عملیاتی رعد با هدف برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی و ضربه زدن به کانون جرائم در اطلس جغرافیایی جرم در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: در این طرح پس از کار اطلاعاتی و عملیاتی متعدد و منسجم در اقصی نقاط استان توسط ماموران جان بر کف پلیس به انجام رسید.

این مقام ارشد انتظامی در استان تصریح کرد: مقدار ۲ تن و ۵۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در این طرح کشف و تعداد بیش از ۴۰ نفر قاچاقچی مسلح نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به موقعیت استراتژی و خاص استان مرزی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: پلیس استان عزم جدی در مبارزه با قاچاقچیان سلاح و مهمات در مرزهای جنوب شرق کشور را دارد و این مهم در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار دارد.

سردار جلیلیان در پایان با بیان ارتقاء کامل مولفه های امنیتی، تا احساس آسایش و امنیت کامل شهروندان خاطر نشان کرد: از شهروندان عزیز انتظار داریم اخبار و اطلاعات در راستای موارد سوء امنیتی را با سامانه های 110 ، 197 و یا با مراجعه به نزدیکترین مراکز پلیس اطلاع رسانی کنند تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

منبع: شفقنا

484440