فرمانده انتطامی استان زنجان خبر داد:

کشف و ضبط ۲۲۰ تن چوب قاچاق در استان

فرمانده انتطامی استان زنجان عنوان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان، ۲۲۰ تن چوب قاچاق به ارزش بالغ بر هفت میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، سردار رحیم جهانبخش افزود: این میزان چوب قاچاق با استفاده از ۱۸ دستگاه کامیون قاچاق می شد.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی از قاچاق مقدار زیادی چوب مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با کنترل آزاد راه تبریز - زنجان این تعداد کامیون را متوقف و در بازرسی از آنها چوب های قاچاق را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه رانندگان این خوردوهای توقیف شده به عنوان متهم دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور رسیدگی حقوقی و اعمال قانونی به مراجع قضایی استان زنجان تحویل شدند.

سردار جهانبخش با بیان اینکه پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و ارز بسیار جدی و مصمم است افزود: قطع درختان موجب به تاراج بردن منابع طبیعی و تجاوز به حقوق دیگران است و از شهروندان درخواست می شود در صورت کسب اطلاعاتی مبنی بر قطع و قاچاق چوب مطلع مراتب را بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا اقدمات لازم قانونی به منظور برخورد با خاطیان صورت گیرد.


بیشتر بخوانید؛

‭‭‭۶۰۰‬‬‬ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق در اردل کشف شد


سه نفر از اراذل و اوباش سابقه دار زنجان دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان نیز گفت: در راستای تامین رفاه عمومی و برقراری امنیت پایدار طرح برخورد با اراذل و اوباش در سطح شهرستان زنجان به مرحله اجرا درآمد و در این رابطه نیز سه نفر از اراذل و اوباش سابقه دار زنجان دستگیر شدند.

سرهنگ ایرج خانی پور افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی با فرد یا افرادی که بخواهند امنیت مردم را خدشه دار کنند و نظم و آرامش جامعه را برهم بزنند برابر با قانون به شدت و بطور قاطعانه برخورد می کند.

وی از تداوم اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در سطح استان خبر داد و با بیان اینکه تا زمانی که نیاز باشد این طرح به شدت اجرا خواهد شد، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

خانی پور با تاکید براینکه پلیس با قانون‌شکنان و برهم ‌زنندگان نظم و امنیت به صورت جدی مقابله می کند از عموم مردم خواست هرگونه فعالیت اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را با فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان گذارند.

منبع: ایرنا

226027