مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد استان پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از پرداخت ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد زنجان خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های اشتغالزایی برای مددجویان تحت حمایت و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای جامعه هدف باید با ایجاد نوآوری و خلاقیت در این بخش همراه باشد، گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در حوزه اشتغال از جمله کاریابی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید با استفاده از ظرفیت کارآفرینان حرفه‌ای و استفاده حداکثری از ظرفیت راهبران شغلی بیشتر از گذشته باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار و توانمند سازی مددجویان برای رسیدن به خودکفایی و کسب درآمد باثبات از اولویت‌های اصلی کمیته امداد استان زنجان برای مددجویان تحت حمایت در کنار سایر خدمات در سال جهش تولید می‌باشد که با همین رویکرد تاکنون ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی به هزار و ۷۰۴ نفر از مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

صفری از توسعه فعالیت‌های اشتغالزایی کمیته امداد استان زنجان برای مددجویان تحت حمایت این نهاد با استفاده از ظرفیت راهبران شغلی نیز خبر داد و گفت: توسعه خدمات در بخش اشتغالزایی مددجویان با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در هر منطقه، بومی سازی و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و ظرفیت خیران کارآفرین، صاحبان ایده و سرمایه و راهبران شغلی در جهت ایجاد حداکثری اشتغال راهگشا می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۲ و نیم درصد برنامه‌ی اشتغال کمیته امداد زنجان تاکنون محقق شده است، افزود: در ماه‌های پایانی سال رشد برنامه‌های اشتغال شتاب بیشتری می گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: شناسایی فرصت‌های جدید و هم‌افزایی آن با ظرفیت‌های موجود در بخش ایجاد اشتغال با رویکرد خلاقانه و دانش‌بنیان از برنامه‌های مهم کمیته امداد در این بخش بوده و با طراحی الگو‌های بومی و استانی فعالیت‌ها در حوزه اشتغال، توانمند سازی و خودکفایی درماه‌های پایانی سال باید سرعت و شتاب بیشتری گرفته و جهشی‌تر انجام شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

226468