زنجان

مدیر بورس منطقه‌ای زنجان به داد و ستدهای انجام شده در بورس منطقه ای زنجان در هفته پیش اشاره کرد و گفت: ارزش این معاملات بالغ بر ۸۱۹ میلیارد و ۹۶ میلیون ریال رسید.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خبر داد:

شروع مبارزه با ملخ مراکشی در بیش از ۳۰ هزار هکتار از مزارع طارم

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه ملخ مراکشی یکی از ملخ های مهاجم و آفت های زیانبار مزارع است، گفت: عملیات کانون‌یابی و کانون کوبی این ملخ در شهرستان طارم آغاز شده است.

سرپرست اداره‌کل استاندارد استان زنجان:

35 درصد نازل‌های CNG غیراستاندارد است

سرپرست اداره‌کل استاندارد استان زنجان از قبول شدن ۶۵ درصد نازل‌ها و مرود شدن ۳۵ درصد آنها بر اساس نتایج بازرسی‌ها خبر داد.

یک‌ عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

نگران مشارکت مردم در انتخابات پیش رو نیستیم

یک‌ عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه درصورتی که شرایط چنان باشد که مسئله شیوع کرونا مطرح نباشد شاهد مشارکت حداقل ۶۰ درصدی در انتخابات پیش رو خواهیم بود، گفت: ما نسبت به موضوع مشارکت مردم در انتخابات نگرانی نداریم.

کارشناس کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان:

محصولات تراریخته سموم کمتر ندارند

کارشناس کشاورزی و منابع طبیعی از کاملا غلط بودن تفکر کاهش مصرف سموم و آفت کش ها در تولید محصولات تراریخته خبر داد و گفت: براساس مقالات منتشر شده، مصرف "سم علف‌کش گلافسیت" نسبت به قبل از کشت محصولات تراریخته تقریبا 60 تا 70 درصد افزایش یافته است.
زنجان در هفته جاری چگونه گذشت:

گذری بر مطبوعات و رسانه های خبری

رسانه‌ها و مطبوعات زنجان موضوعات متعددی را در هفته جاری در سرخط اخبار و صفحات نخست خود منتشرکردند که در این میان می‌توان تعرفه‌های بالای دندانپزشکی و رکود در بازار مسکن استان را نام برد.

همزمان با حلول ماه مبارک رمضان روی داد:

ارزیابی موقعیت کرونایی کشور با سفر وزیر بهداشت به زنجان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با نخستین روز ماه رمضان و پس از سپری شدن روزهای سخت کرونایی در بسیاری از مناطق کشور از جمله زنجان به منظور ارزیابی این وضعیت و شرکت در سایر برنامه‌های حوزه سلامت به زنجان آمد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

70 درصد مشاغل فارغ از تسهیلات بانکی است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه بالغ بر 70 درصد مشاغل ایجاد شده از محل تبصره 18 مسیر غیربانکی داشته است، گفت: تنها 30 درصد اشتغال ایجاد شده در استان از مسیر تسهیلات بانکی بوده است.

یس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان خبر داد:

افزایش مراکز درمان سرپایی از 11 مرکز به 32 مرکز

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان از ارتقا تعداد مراکز سرپایی از ۱۱ مرکز ۱۶ ساعته استان به ۳۲ مرکز خبر داد و گفت: این در خصوص رسیدگی به مراجعات سرپایی و دریافت خدمات سلامت کمک می‌کنند، البته اکنون تمرکز حوزه سلامت بر بیماریابی هوشمند، مراقبت و حفاظت از سالمندان، مادران باردار و بیماران زمینه‌ای است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان:

احیای غار کتله‌خور در راه است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از احیای غار کتله خور در راستای جذب گردشگر، خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین‌علی زاهدی‌پور:

درون مایه برخی از کتب شهدا ضعیف است

امام جمعه خرم‌دره از محتوای ضعیف و اشکالات ویراستاری در برخی از کتاب‌هایی که از شهدا چاپ می‌شود خبر داد و گفت: مرتفع کردن این مشکل منوط به استفاده از افراد متخصص در این‌ حوزه است.

مسئول نقاهت‌گاه‌های استان زنجان خبر داد:

نقاهتگاه‌ها؛ تکیه گاهی برای بیمارستان‌های تکمیل شده

مسئول نقاهت‌گاه‌های استان زنجان از آمادگی نقاهت‌گاه‌ها جهت پذیرش و ارائه خدمات رایگان به بیماران کرونایی خبر داد و گفت: این مراکز پشتوانه محکمی در صورت تکمیل شدن ظرفیت‌های استان زنجان است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش سلطانیه:

کتاب فروشی‌های خالی از کتاب های درسی است/ثبت سفارس تنها راه رسیدن به کتب درسی است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش سلطانیه از ضروری بودن ثبت‌ سفارش کتاب های درسی برای سال تحصیلی جدید دانش اموزان، خبر داد و گفت: ثبت سفارس تنها راه تهیه کتب درسی است و عرضه کتاب های درسی در کتابفروشی‌ها وجود ندارد.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان:

محدودیت تردد خودرویی زیر ذره بین پلیس راهور است

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان رصد دقیق و حساس محدودیت های تردد خودرویی توسط پلیس راهور در این استان خبر داد و گفت: وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی، حساسیت این موضوع را افزایش داده است.

استاندار زنجان از شکسته شدن سد اول مقابله با کرونا یعنی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان خبر داد و گفت: ضرورت دارد که نسبت به ترمیم این مهم با رعایت نکات بهداشتی اعلام شده عمل شود چراکه این موضوع اهمیت ویژه ای دارد.

سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان اعلام کرد:

چتر حمایتی سازمان قضایی نیروهای مسلح بر سر محیط‌بانان

سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان از آمادگی خود جهت رسیدگی به پرونده شهادت دو محیط‌بان زنجانی و برپایی کلاس‌های اطلاع رسانی حقوقی و قضایی خبر داد.