معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش سلطانیه:

کتاب فروشی‌های خالی از کتاب های درسی است/ثبت سفارس تنها راه رسیدن به کتب درسی است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش سلطانیه از ضروری بودن ثبت‌ سفارش کتاب های درسی برای سال تحصیلی جدید دانش اموزان، خبر داد و گفت: ثبت سفارس تنها راه تهیه کتب درسی است و عرضه کتاب های درسی در کتابفروشی‌ها وجود ندارد.

تصویر کتاب فروشی‌های خالی از کتاب های درسی است/ثبت سفارس تنها راه رسیدن به کتب درسی است

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، محمد محمدی به موضوع توزیع کتب درسی در سال‌تحصیلی جدید اشاره کرده و افزود: ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای همه پایه‌های تحصیلی و رشته‌ها از روز یکشنبه ۲۲ فرودین ماه و پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از ۶ تیرماه آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم، از ۲۲ فروردین تا ۲۴ خردادماه و پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از ۶ تیرماه تا ۱۶ شهریورماه فرصت ثبت سفارش دارند.

محمدی یادآور شد: با توجه به محدوده زمان‌بندی اعلام شده، از مدیران درخواست می‌شود نسبت به مطالعه دقیق تقویم زمانی شیوه‌نامه ثبت سفارش، اقدام کنند تا در تهیه کتب هیچ دانش‌آموزی مشکلی پیش نیاید.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش سلطانیه، با بیان این مطلب که با تاکید وزارت آموزش و پرورش روش دیگری برای تهیه کتب درسی (از جمله عرضه در کتابفروشی‌ها و ...) وجود ندارد، خاطرنشان کرد: با توجه به این‌موضوع مدیران و اولیای دانش‌آموزان باید نسبت به ثبت سفارش در سامانه مذکور در اسرع وقت اقدام کنند.

منبع: ایسنا

282534