زنجان

مسئول ستاد استهلال ماه دفتر نماینده ولی فقیه در استان زنجان خبر داد:

رصد استهلال ماه شوال از دیدگان۱۲ کارشناس و روحانی

مسئول ستاد استهلال ماه دفتر نماینده ولی فقیه در استان زنجان از رصد استهلال ماه شوال توسط ۱۲ نفر از کارشناسان نجوم و روحانیون زنجانی خبر داد و گفت: این اقدام در قالب ۲ گروه مجزا روی خواهد داد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان:

خودروی قاچاقچیان روغن خوراکی توقیف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: یک تن و ۸۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی مایع به ارزش ۳۶۰ میلیون ریال کشف شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان:

1000 بسته معیشتی به دست نیازمندان می‌رسد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از توزیع یک هزار بسته معیشتی میان نیازمندان این استان خبر داد و گفت: این اقدام به مناسبت ماه رمضان، روی می‌دهد.
رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد:

بازگشایی مرکز و دفاتر تعویض پلاک خودرو

رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان، از بازگشایی مراکز و دفاتر تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو این استان پس از تعطیلی یک ماهه، خبر داد.
سرهنگ آدینه لو از ترفند جدید مجرمان سایبری خبر داد و گفت: این مجرمان با سوءاستفاده از احساسات مردم با عناوین جعلی و وابسته به مؤسسات خیریه اقدام به کلاهبرداری از هموطنان می‌کنند.

سرپرست روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان:

حیات‌وحش عاری از شکارچی شد

سرپرست روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان، از نبود هیچگونه شکاری در حیات‌وحش این استان طی نیمه دوم فروردین ماه امسال تا ۲۰ اردیبهشت ماه خبر داد.

دریافت‌کنندگان واکسن کنژوگه؛

گذری بر احوال ۲۶۰۰ زنجانی واکسینه شده

رئیس کلان منطقه ۶ آمایش کشور گفت: در حال حاضر هیچ‌گونه عوارض خاصی در ۲۶۰۰ زنجانی شرکت‌کننده کارآزمایی بالینی واکسن کنژوگه نبوده است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان خبر داد:

بهره‌برداری از بند خاکی چهرآباد در تیرماه

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از زنجان از بهره‌برداری از بند خاکی چهرآباد زنجان طی تیرماه سال جاری خبر داد و گفت: این بند خاکی از بزرگترین پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری کشور، به شمار می‌آید.

دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص استان زنجان:

5 ورزشکار برای رقابت‌های جهانی پیوند اعضا آمریکا آماده می‌شوند

دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان، از آماده شدن پنج نفر از ورزشکاران پیوند عضو این استان برای شرکت در مسابقات جهانی پیوند اعضا ۲۰۲۱ آمریکا، خبر داد.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان:

۲۱۲۷ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف شد

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از کشف ۲۱۲۷ دستگاه ماینر در سطح استان خبر داد و گفت: این مراکز به صورت غیرمجاز در مجموع حدود ۷ میلیون و ۸۵ هزار و ۱۸ کیلووات برق را مصرف می‌کرد.

یک فعال محیط‌زیستی با بیان اینکه استان زنجان طبق سند ۲۰ ساله استان و به عبارتی مطابق با برنامه آمایش سرزمین، مناسب صنایع آب‌بر نیست گفت: لذا ساخت کارخانه اب‌بر راشاکاسپین در این استان محکوم است.

مدیر موسسه نسل امیدبخش از برگزاری مراحل مختلف نخستین رویداد پیشران در زنجان خبر داد و گفت: اختتامیه این رویداد روز ششم خردادماه با معرفی تیم‌های برتر خواهد بود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد:

عدم واکسینه ۴۰ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از عدم واکسینه ۴۰ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال استان به دلیل نداشتن پرونده سلامت خبر داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خبر داد:

راه‌اندازی هیات مذهبی کودکان و نوجوانان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه: تحقیقات تأثیرات دین بر رشد و ارتقای کودکان را به اثبات رسانده گفت: کودکان والدین مذهبی بیش از دیگر کودکان رفتار و خود را با شرایط تطبیق می‌دهند لذابرنامه‌ریزی برای تشکیل هیات‌های مذهبی کودکان و نوجوانان انجام شد.